mariusz łowicki strona 2
Harley-Davidson Street Glide i Road Glide CVO 2023. Dlaczego warto dać 200 000 zł za motocykl?
mariusz łowicki
Lipcowa celebracja obchodów 120-lecia marki Harley-Davidson w Milwaukee była również oficjalną prezentacją dla prasy nowych modeli CVO. O co w nich chodzi i dlaczego wnioski z tej prezentacji będą ważne dla innych marek premium? czytaj
2023-07-28 16:32:00
120. lecie Harley-Davidson, gdzie świętować, jak nie Milwaukee!? Pojechałem do USA i oto jak było
mariusz łowicki
Amerykanie wiedzą jak świętować i Amerykanie mają co świętować. 120 lat marki Harley-Davidson to nie tylko godny odnotowania jubileusz, ale także okazja, aby umocnić markę… i zarobić na tym jeszcze więcej pieniędzy! czytaj
2023-07-21 13:11:00
Buty LEATT 5.5 FlexLock Enduro z serii Jonny Walker. Opinia po roku użytkowania
mariusz łowicki
Markę Leatt kojarzę od wielu lat z ochraniaczami, przede wszystkim z ochraniaczami szyjnego odcinka kręgosłupa. Z obuwiem tej marki nie miałem wcześniej kontaktu, przez co z tym większym zaciekawieniem sięgnąłem po model 5.5 FlexLock Enduro z serii Jonny Walker, stanowiący propozycję dla miłośników enduro. Jak obuwie to spisało się w trakcie blisko rocznego testu? czytaj
2023-07-06 23:50:00
Norden 901 Expedition - nowa Husqvarna w ciężkim terenie
mariusz łowicki
Dziś było mocno offroadowo. Większość czasu za sterami Nordena 901 Expedition spędziliśmy na wymagających, rozmytych wodą górskich szlakach na północny wschód od Cape Town. Tak naprawdę, to był dzień na który najbardziej czekałem, bo sednem nowego motocykla jest dla mnie jego zawieszenie. czytaj
2023-03-18 13:01:00
Triumph Street Triple 765 RS na torze - pierwsze wrażenia
mariusz łowicki
Jak wyobrażacie sobie naprawdę doby dzień? Ja wyobrażam sobie to go tak, że ja i Street Triple 765 RS spotykamy się na torze. Jeśli jeszcze jest to tak ikoniczny tor jak Jerez, to miłośnikowi motocykli chyba wiele więcej do pełni szczęścia nie potrzeba... czytaj
2023-03-02 10:06:00
Triumph Street Triple R i RS 2023 - pierwsze wrażenia
mariusz łowicki
Triumph zdecydował się na odmłodzenie swojej linii Street Triple. To nie jest tak, że brytyjskie motocykle wymagały radykalnych zmian, ale konkurencja nie śpi i kto się nie rozwija - ten zostaje z tyłu. Czego zatem możecie oczekiwać po nowych Streetach? czytaj
2023-02-28 10:56:00
Dlaczego motocykle mają duże pojemności? Czy ponad 1200 cm³ ma jeszcze sens?
mariusz łowicki
Co jest lepsze od mocnego i szybkiego motocykla? Jeszcze mocniejszy i jeszcze szybszy motocykl. Ta oczywista oczywistość przyświecała pokoleniom motocyklistów. Nawet jeśli koniec końców w salonach dokonywaliśmy bardziej zdroworozsądkowych wyborów, to naszą wyobraźnię zawsze rozpalało to, co dawało największe szanse na skuteczne zrobienie sobie krzywdy. czytaj
2022-12-29 18:56:00
KTM 890 Adventure 2023. Test motocykla, opinia, czy warto wymienić poprzedni model?
mariusz łowicki
Segment średnich pojemnościowo motocykli klasy Adventure rośnie jak na drożdżach. Aby pozostać konkurencyjnym należy cały czas poprawiać produkt i wyróżniać się na tle konkurencji. W dużym skrócie o to właśnie chodzi w najnowszym KTMie 890 Adventure. czytaj
2022-12-19 15:05:00
Szkolenia adventure w Polsce. Na co zwrócić uwagę zanim udamy się na szkolenie? [WYWIAD]
mariusz łowicki
Ostatnie lata to rozrost segmentu motocykli dual sportowych kosztem właściwie każdego innego segmentu branży motocyklowej. Wraz z rosnącą ofertą pojazdów, na rynku pojawiły się firmy oferujące odpowiednią odzież, akcesoria, ale również szkolenia. Na swój sposób to oczywiste. W końcu duże, ciężkie motocykle o wysokiej mocy stawiają swoim właścicielom spore wymagania - szczególnie gdy zjeżdżamy nimi z asfaltu. czytaj
2022-10-28 13:01:00
Aprilia Tuareg 660 w teście doświadczonego instruktora enduro. Oto opinia
mariusz łowicki
Za nami pierwszy kontakt z nową Aprilią Tuareg 660. Motocykl trafił na salony w sezonie 2022 i z miejsca wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród motocyklistów zorientowanych terenowo i podróżniczo. Dodajmy, że Aprilia długo kusiła nas zapowiedziami i kontrolowanymi przeciekami. Teraz sprawdzamy, co z nich odnajdziemy w najnowszym Tuaregu. czytaj
2022-09-12 14:56:00
Nordkapp na motocyklu - co warto wiedzieć?
mariusz łowicki
Nordkapp na motocyklu zawsze był jednym z moich marzeń. Dystans, zapierająca dech w piersiach przyroda, dzień polarny, wolno biegające dzikie zwierzaki… można by jeszcze długo wymieniać. A ja po prostu chciałem to wszystko zobaczyć na własne oczy. czytaj
2022-08-08 14:25:00
Honda CRF1100L Africa Twin. Flagowy motocykl terenowy Hondy w teście
mariusz łowicki
Honda CRF1100L Africa Twin wypracowała sobie zasłużone miejsce na rynku. Terenowy sprzęt, którym można wybrać się w dowolne miejsce na Ziemi i na którym można polegać. Renoma marki, ale również przystępna polityka cenowa sprawiły, że po nowe Hondy ustawiły się kolejki chętnych od pierwszych dni jej obecności na (w) salonach. czytaj
2022-08-01 17:06:00
Co nowego w Harley-Davidson Pan America 1250 na 2022?
mariusz łowicki
Wpadł nam w ręce najnowszy model Harley-Davidson Pan America 1250, konkretnie w wersji Special Edition. W sumie Harley nie ogłosił wielkich zmian na rok 2022, ale nasza sztuka poza fajnym malowaniem Fastback Blue/White Sand wyróżniała się również technicznymi smaczkami. Jakimi? czytaj
2022-07-11 09:40:00
Czy duże motocykle nadają się do jazdy w terenie? Ivan Cervantes, mistrz świata enduro, specjalnie dla Was
mariusz łowicki
"Duże motocykle nie nadają się do jazdy w terenie". "Jazdy w terenie nauczysz się tylko na lekkich maszynach". To jedne z najpopularniejszych poglądów na temat zdolności terenowych dzisiejszych motocykli klasy Adventure. Bierzemy zatem te poglądy na warsztat z nikim innym, jak z czterokrotnym Mistrzem Świata w Enduro, Ivanem Cervantesem, które dorwaliśmy podczas prezentacji Triumpha Tigera 1200! czytaj
2022-05-31 09:32:00
Suzuki GSX-S1000GT 2022. Testujemy na torze i w turystyce
mariusz łowicki
Na przejażdżkę Suzuki GSX-S1000GT czekałem od momentu premiery, która miała miejsce w salonie Suzuki Motors na warszawskim Żeraniu. Z boku motocykl wydawał się bardzo kompaktowy, ale jednocześnie dobrze chronić przed wiatrem i przede wszystkim wreszcie sportowo-turystyczne Suzuki wygląda dobrze. Oczywiście stworzono je na bazie tego samego przepisu, co model GSX-S1000F, a więc flagowego litrowego nakeda ubrano w owiewki. Czy jest w tym coś złego? czytaj
2022-05-29 08:55:00
Polecamy
Aktualności
reklama
|
sklep Ścigacz