tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Bezinteresownie piêkne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Bezinteresownie piêkne

Immanuel Kant powiedzia³ kiedy¶, ¿e „Piêkne jest to, co podoba siê ca³kiem bezinteresownie”. Einstein napisa³ natomiast, ¿e „Wyobra¼nia bez wiedzy mo¿e stworzyæ rzeczy piêkne. Wiedza bez wyobra¼ni najwy¿ej doskona³e”. Oba te stwierdzenia doskonale pasuj± do oceny urody motocykli i ich wp³ywu na nasze uczucia w stosunku do nich. Kieruj±c siê nimi tak oto dotarli¶my do koñca naszego zestawienia. Wysz³o 25 motocykli. Dwadzie¶cia piêæ maszyn, które s± piêkne, po¿±dane i prze³omowe. Liczba ta tym przypadku nie jest najprawdopodobniej nawet czubkiem góry lodowej. Wiem, ¿e do tej listy mo¿na by wrzuciæ jeszcze co najmniej 50 motocykli, ale chcieli¶my raczej przedstawiæ te maszyny, które naprawdê co¶ zmieni³y. Albo bieg historii, albo stan emocjonalny, albo debet na karcie. Kto¶ móg³by zapytaæ, dlaczego w zestawieniu nie ma Ducati 1098. Otó¿ dlatego, i¿ uwa¿ali¶my, ¿e warto ten spot na li¶cie oddaæ 916-tce, ojcu chrzestnemu wszystkich supersportów rodem z Bolonii. A dlaczego nie pierwszy V-Rod z 2000 roku? Poniewa¿ to w³a¶nie Muscle nie pozwala oderwaæ od siebie oczu. Takich pytañ przy tworzeniu tej listy zadawali¶my sobie bardzo wiele. Pisz±c o tych wszystkich prze³omowych i po¿±danych motocyklach nasuwa siê jeden wniosek. Dlaczego teraz ju¿ takie sprzêty nie powstaj±? Odpowied¼ jest niepokoj±co banalna. Zbyt czêsto do projektu o monumentalnym potencjale wtryniaj± siê ciasno przyduszani swoimi flanelowymi krawatami ksiêgowi i ich wielkie, czerwone flamastry (nie wiem dlaczego, ale my¶lê w³a¶nie o Niemcach …). Ekipa projektantów mo¿e wznie¶æ siê na stratosferyczne wy¿yny swoich umiejêtno¶ci, a i tak w koñcu przyjdzie Hans i popsuje ca³± zabawê. Hansa zostawmy w spokoju, niech zamknie siê w pokoju pe³nym kalkulatorów. Zamiast tego, cieszmy siê, ¿e znale¼li¶my sporo dowodów na triumf pasji nad ksiêg± przychodów i rozchodów.

Ducati Streetfighter
V-Rod Muscle
Ducati Desmosedici RR
Benelli TNT Triumph Speed Triple
Yamaha R1 Honda CBR 954
Triumph Bonneville MV Agusta F4
Suzuki Bandit Ducati 916
Ducati Monster 600 Yamaha-vmax-1
Kawasaki GPZ900R Honda CBX 1000
Ducati 750 SS Kawasaki Z1
MV Agusta 750 Sport Honda CB 750
Vincent Black Shadow Harley Davidson Sportster
Piaggio Vespa Harley Davidson Knucklehead
Brough Superior SS100 Indian Chief

Przejdź do:

- 1 Indian Chief
- 2 Brough Superior SS100
NAS Analytics TAG

- 3 Harley-Davidson Knucklehead
- 4 Vespa
- 5 Harley-Davidson Sportster
- 6 Vincent Black Shadow
- 7 Honda CB750
- 8 MV Agusta 750 Sport
- 9 Kawasaki Z1
- 10 Ducati 750SS
- 11 Honda CBX1000
- 12 Kawasaki GPZ900R
- 13 Yamaha V-Max
- 14 Ducati Monster 600
- 15 Ducati 916
- 16 Suzuki Bandit 600/1200
- 17 MV Agusta F4
- 18 Triumph Bonneville
- 19 Honda CBR 954RR
- 20 Yamaha R1
- 21 Triumph Speed Triple 1050
- 22 Benelli TnT
- 23 Ducati Desmosedici
- 24 Harley-Davidson V-Rod Muscle
- 25 Ducati Streetfighter
NAS Analytics TAG

Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê