Yamaha R1 (2004)
Przejdź do:
- 1 Indian Chief - 2 Brough Superior SS100 - 3 Harley-Davidson Knucklehead - 4 Vespa - 5 Harley-Davidson Sportster - 6 Vincent Black Shadow |
- 7 Honda CB750 - 8 MV Agusta 750 Sport - 9 Kawasaki Z1 - 10 Ducati 750SS - 11 Honda CBX1000 - 12 Kawasaki GPZ900R |
- 13 Yamaha V-Max - 14 Ducati Monster 600 - 15 Ducati 916 - 16 Suzuki Bandit 600/1200 - 17 MV Agusta F4 - 18 Triumph Bonneville |
- 19 Honda CBR 954RR - 20 Yamaha R1 - 21 Triumph Speed Triple 1050 - 22 Benelli TnT - 23 Ducati Desmosedici - 24 Harley-Davidson V-Rod Muscle - 25 Ducati Streetfighter |
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeja mam r1 z 2004 roku 183 konie 20 zaworow i mam to samo
OdpowiedzOdpalantować BMW na skrzyzowaniu zadna sztuka - robiłem to moim Suzuki v-strom 650 - a jestem grubasem i waże 150 kg..... (4sek do setki z moją masą)
OdpowiedzMam problem z R1 2005 r , czasami potrafi zdławić się z niskich obrotów w szczególności na 1 biegu przy gwałtownym odkręceniu manetki.. ktoś wie czym może być to spowodowane?? Pozdrawiam
OdpowiedzWydaje mi się, że jednak lepiej pasowałaby tutaj Kawasaki Ninja, głównie za swoją rozpoznawalność. Jak jedzie coś szybkiego, głośnego i zielonego, to nawet małe dziecko wie, że to Ninja ^_^
OdpowiedzTroche masz racji. Zielone i swiszczy na drodze to kazdy wie ze to Ninja. Jednak tutaj chodzi o zestawienie robione przez motocyklistow dla motocyklistow. Motocyklisci natomiast wiedza ze Erłan to Erłan. Zreszta nawet przy dyskusjach o motocyklach z "nie motocyklistami" wymieniaja oni 3 pojemnosci jako motocykle czyli ( r6 , r1 , Hayabusa)
Odpowiedz