W³oska odpowied¼ na Hondê CB750 w wyj±tkowo w³oskim stylu. 750 Sport by³a zal±¿kiem tego, co dzi¶ prezentuj± motocykle tego legendarnego koncernu. Szybka, szokuj±co dynamiczna i nieprzeciêtnie droga. Z racji kraju, z którego pochodzi tak¿e zjawiskowo piêkna. To malowanie, te wydechy, te zegary i nisko poprowadzone clip-onsy, ta kanapa. To wszystko sprawia³o, ¿e w owych czasach przeja¿d¿ka nawet najbardziej odpicowanym motocyklem po ulicy skutkowa³a jedynie kilkoma nie¶mia³o rzuconymi spojrzeniami, podczas gdy MV Agusta sprawia³a wra¿enie gwiazdy na wybiegu. 750 Sport mia³a naturalny talent do niedopuszczania do tego, aby kto¶ j± przeoczy³. Do tego przyczynia³ siê poczwórny uk³ad wydechowy i larum, które generowa³, szczególnie po przekroczeniu 6500 obr/min. MV Agusta postara³a siê, aby ich produkt nie tylko by³ ekskluzywny, ale i mo¿liwie jak najbardziej niezawodny, st±d te¿ np. zastosowanie wa³u do przeniesienia napêdu. Do tego dochodzi wzorowa jako¶æ wykonania. Spawy, pow³oka lakiernicza, chromy, wszystko na najwy¿szym, ekskluzywnym poziomie. Dziwi jedynie fakt, ¿e aspiruj±c do bezpo¶redniego konkurenta japoñczyków (którzy w owym czasie mieli w CB750 dwa hamulce tarczowe) MV Agusta 750 Sport wytraca³a prêdko¶æ za pomoc± dwóch bêbnów. To bez znaczenia, poniewa¿ 750 Sport chce siê mieæ nie tylko dla tego, ¿e by³a najdro¿sza i najbardziej ekskluzywna, ale dlatego, ¿eby czasami poczuæ moc w³oskiej, rzêdowej czwórki i obej¶æ gêsi± skórk± spowodowan± hukiem czterech, chromowanych wydechów.
|
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze