tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Yamaha V-Max (1985)
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG

Motul Wash & Wax

Czyści i chroni bez użycia wody. Pozostawia trwałą ochronną woskową powłokę.

Motul
Wash
Wax

Sprawdź cenę >
NAS Analytics TAG

Yamaha V-Max (1985)

Jeśli ktoś przez ostatnie 25 lata żył na wygnaniu w lesie, to zapewne nie wie, że Yamaha V-Max jest najbardziej szalonym, obłąkańczym zlepkiem metalu, jaki ujrzał światło dzienne. Pełnym rozwiązań, których nie spodziewalibyśmy się nawet po człowieku, który większość życia spędził testując nowe leki lub pracując na poczcie. Dlaczego? Silnik o mocy dwunastu milionów koni mechanicznych osadzono w ramie zrobionej z łodyżek pomidora, a do budowy przedniego widelca posłużyły dwie bagietki. Wspomniany silnik upchnięty jest ciasno w ramie i wygląda niczym dwie, rozwarte o 50 stopni bomby atomowe „Fat Man”. Tak jak od razu kieruje się wzrok na obfity biust kobiety w mokrym t-shircie, tak też od razu patrzy się na silnik Yamahy. V-Max zaprojektowany został na potrzeby Stanów Zjednoczonych, po których jeździ najwięcej tych sprzętów. Jak wiadomo, nie ma tam zbyt wielu zakrętów, a proste odcinki autostrad płaskich jak stół mają 300 km długości. Tam Yamaha działa perfekcyjnie. Wszędzie indziej, na winklach przeraża bardziej, niż dubeltówka przyłożona do czoła. I właśnie za ten wrodzony obłęd, tytanicznie mocny silnik i niedźwiedzi wygląd kochamy V-Maxa. Dlaczego nie model 2009? Przecież stał się gwiazdą, zanim ktokolwiek ujrzał go w salonie, zdobył wiele tytułów, nagród i uznania. To wszystko prawda, ale jest jedno małe „ale”. W pierwszym V-Maxie chodziło o czystą moc, w nowym o to, aby kupił go prezes sieci hipermarketów. Nie twierdzimy, że nowy V-Max jest kiepski, wręcz przeciwnie. 200 KM w pojeździe, który nie jest 2,5 tonowym minivanem, sprawia, że ramiona przestają być integralną częścią tułowia. Ale biorąc pod uwagę kwestię „chcę-go-mieć”, old boy rządzi.

Yamaha-vmax-1

Przejdź do:

- 1 Indian Chief
- 2 Brough Superior SS100
NAS Analytics TAG

- 3 Harley-Davidson Knucklehead
- 4 Vespa
- 5 Harley-Davidson Sportster
- 6 Vincent Black Shadow
- 7 Honda CB750
- 8 MV Agusta 750 Sport
- 9 Kawasaki Z1
- 10 Ducati 750SS
- 11 Honda CBX1000
- 12 Kawasaki GPZ900R
- 13 Yamaha V-Max
- 14 Ducati Monster 600
- 15 Ducati 916
- 16 Suzuki Bandit 600/1200
- 17 MV Agusta F4
- 18 Triumph Bonneville
- 19 Honda CBR 954RR
- 20 Yamaha R1
- 21 Triumph Speed Triple 1050
- 22 Benelli TnT
- 23 Ducati Desmosedici
- 24 Harley-Davidson V-Rod Muscle
- 25 Ducati Streetfighter

Reklama

ZOBACZ NOWE MODELE »
NAS Analytics TAG

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jak myjesz motocykl?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
na górę