Wszystkie zegary ma ¶wiecie, a przynajmniej wszystkie we W³oszech, o godzinie 9:16 powinny stawaæ siê czerwone i eksplodowaæ. Liczba „916” mo¿e kojarzyæ siê tylko z jednym. Dukat oznaczony tym numerem by³ dla boloñczyków tym, czym Marylin Monroe dla kina. Seksowne kszta³ty 916-tki na zawsze zapisa³y w historii i po dzi¶ dzieñ zachwycaj±. By³y tak doskona³e, ¿e fabryka nie zmienia³a ich przez 11 lat, do momentu wypuszczenia ca³kowicie nowego 999 (po drodze by³y ró¿ni±ce siê technicznie 996 i 998). Silnik i podwozie Ducati 916 to zabójczy duet, który karci³ wszystko w klasie superbike. Massimo Tamburini to nie tylko wizjoner, ale te¿ ca³kiem kumaty go¶æ. Np. monowahacz w 916 nie znalaz³ siê tylko z tego powodu, ¿e ¶wietnie wygl±da. Dziêki takiemu rozwi±zaniu, szybko mo¿na by³o wymieniæ ko³o na torze wy¶cigowym. Ducati posiada wiele niedomagañ. Wymaga troskliwej opieki i bogatego w³a¶ciciela, który ma posturê ninja, a jego nogi potrafi± ugi±æ siê pod k±tem 15 stopni. Zgadza siê, s± to powa¿ne wady, ale zwracaæ na nie uwagê w tym motocyklu to tak jak zwracaæ uwagê le¿±cej w Twoim ³ó¿ku top modelce, ¿e swoj± bieliznê rzuci³a na stoj±cy w doniczce kosztowny, egzotyczny kaktus.
|
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze