Ducati Monster 821 - model 2019
Od 26 lat Ducati Monster pełni rolę wyznacznika dobrego stylu wśród nowoczesnych nakedów. Przyszłoroczna wersja jest nieco odchudzona. Pokazano także specjalną edycję Stealth w efektownym malowaniu.
Ducati Monster 821 przypomina nieco większego brata 1200. Jest teraz bardziej opływowy, ma przeprojektowany zbiornik paliwa i tył, a także nowy tłumik. Zestaw wskaźników oparto na kolorowym wyświetlaczu TFT, dostępny jest także quickshifter działający w górę i w dół.
Silnik Monstera 821 to dobrze znana dwucylindrowa Testastretta 11° o pojemności 821 cm3 i mocy 109 KM, sterowana elektronicznie poprzez kilka trybów jazdy. W standardzie otrzymujemy pakiet bezpieczeństwa: ABS firmy Bosch i kontrolę trakcji DTC, których stopień działania można również regulować.
Układ hamulcowy to dwie tarcze o średnicy 320 mm z przodu z czterotłoczkowymi zaciskami radialnymi Brembo Monobloc oraz tylna tarcza o średnicy 245 mm z zaciskiem dwutłoczkowym. Zawieszenie oparte jest na widelcu USD o średnicy 43 mm z przodu i regulowanym amortyzatorze centralnym, współpracującym z dwustronnym wahaczem aluminiowym.
Ducati Monster 821 będzie dostępny w sezonie 2019 także w specjalnej wersji Stealth. Obejmuje ona dedykowany pakiet ciemnej kolorystyki i grafik, a także niewielką owiewkę, regulowany widelec Kayaba o średnicy 43 mm oraz quickshifter DQS.
Więcej na oficjalnej stronie ducatipolska.pl, a bieżące promocje znajdziecie na włoskimotostyl.pl
Dane techniczne
Silnik: | dwucylindrowy L-twin, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa: | 821 cm3 |
średnica x skok tłoka: | 88 x 67,5 mm |
Moc: | 109 KM przy 9250 obr/min |
Moment obrotowy: | 86 Nm przy 7750 obr/min |
System chłodzenia: | ciecz |
System paliwowy: | wtrysk elektroniczny |
Sprzęgło: | wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | manulana, 6-stopniowa |
Przeniesienie napędu: | łańcuch |
Zawieszenie przednie: | widelec USD 43 mm / widelec Kayaba 43 mm regulowany (wersja Stealth) |
Zawieszenie tylne: | centralny amortyzator regulowany |
Hamulec przedni: | 2 tarcze 320 mm, zaciski radialne Brembo M 4.32 |
Hamulec tylny: | tarcza 245 mm, dutłoczkowy zacisk Brembo |
Masa: | 180 kg na sucho |
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze"Przysz³oroczna wersja, prawdopodobnie ostatnia, jest nieco odchudzona" - ze co ??
Odpowiedz