Kawasaki W800 2019 - wielki powrót ikony klasyki
Bardziej brytyjski niż motocykle brytyjskie Kawasaki W800 był przez ostatnie lata jednym z ostatnich wielkich klasyków. Ostatecznie ubity przez normę Euro 4 w 2016 roku, triumfalnie powraca, jednak już w nowym, bardziej agresywnym wydaniu.
Piękne Kawasaki W800 powróci w sezonie 2019 w dwóch odsłonach - jako klasyczny naked W800 Street oraz jako wyposażony w owiewkę bikini i sportową kierownicę W800 Cafe. Forma motocykla bardzo przypomina poprzednika, natomiast powrót i walka z normami Euro była bardzo ciężka - zmieniono aż 90% części, w tym ramę.
Dwucylindrowa jednostka napędowa generuje 47 KM, co idealnie wpisuje ją w wymagania kategorii A2. Na szczęście udało się zachować charakterystyczny napęd rozrządu silnika wałkiem królewskim. Nowoczesne akcenty w nowej wersji Kawasaki W800 to oświetlenie LED i nowe hamulce, tym razem z tarczą z tyłu i systemem ABS.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzePamiętam jak w ostatnich latach sprzedaży kosztował 36000, zastanawiałem się żeby kupić. Teraz cena będzie 40000-45000. To był Triumph tylko trochę tańszy a i tak był dobrze wykonany. Teraz ma cenę...
OdpowiedzAkashi atakuje na całej linii.Reszta jakby przysypia. Ped-skie normy chorych na mózg Unijczyków to poważny problem nie tylko dla moto, ale tym bardziej dla prawdziwych aut V8...
OdpowiedzSuper! Według mnie jeden z najładniejszych motocykli na rynku. Bardzo dobrze, że powróci. Ciekawe, jaka będzie cena i czy będzie dostępny jak poprzednik w wersji zielony metalik. Moto Guzzi V7 III ...
Odpowiedz