Kawasaki W800 przerobione na... motocykl crossowy
Francuska firma MRS Oficina, która współpracuje z Kawasaki France, wypuściła ciekawą przeróbkę modelu W800. Nie powstydziłby się jej żaden miłośnik jazdy w terenie.
Kawasaki W800 to jeden z ostatnich motocykli, który podejrzewalibyśmy o potencjał do przerobienia na terenówkę, ale Francuzi podjęli się tego zadania i wyszło im to po prostu świetnie. Motocykl wygląda tak, jakby był gotowy do produkcji i z pewnością W800 w scramblerowym wydaniu mógłby pojawić się na rynku w podobnej formie.
W silniku nie zaszło wiele zmian - nadal generuje on maksymalną moc 48 koni mechanicznych i ma pojemność 773 cm3. Przeprojektowano jedynie układ wydechowy, który został umieszczony na tyle wysoko, że tylko całkowite utopienie motocykla mogłoby mu zagrozić. Rama pozostała nietknięta z wyjątkiem miejsc montażu zbiornika paliwa, który jest węższy od oryginału. Nowy wahacz jest krótszy od standardowego i wykonany z aluminium. Z tyłu znajdziemy amortyzatory Öhlins, a z przodu - widelec Showa z modelu KX450F. Hamulce pochodzą od firmy Beringer.
Prace nad motocyklem trwały łącznie około 400 godzin. Pomalowano go w barwy nawiązujące do modelu KX500 i okraszono numerem 1 odnoszącym się do Eliego Tomaca, który jest zawodnikiem Kawasaki w AMA Supercross Championship. Ciekawe, czy motocykl stanie się inspiracją dla Kawasaki do zaprojektowania scramblera na bazie W800. Z pewnością znaleźliby się chętni do ugoszczenia takiego sprzętu w swoich garażach.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze