Indian FTR 1200 2019 - flat tracker w czterech smakach
Zaprezentowany na targach w Kolonii i doskonale przyjęty Indian FTR 1200 nie będzie tylko ulicznym ucieleśnieniem świata wyścigów flat track. Motocykl dostępny będzie w aż czterech wariantach, od sportowego, po turystyczny. Oto one!
Tracker
Tej wersji FTR 1200 będzie najbliżej do flat trackowych korzeni. Wyposażona będzie w płaskie siodło, wysoko poprowadzony sportowy wydech Akrapovič i boczny numer startowy.
Rally
Ten motocykl wydaje się być stworzony dla samotnych podróżników, przemierzających nieutwardzone szlaki w odległych okolicach. Wyposażono go w mocne, aluminiowe koła ze szprychami, wysoko biegnący wydech Akrapovič, specjalne siodło, osłonę zbiornika paliwa, niewielką owiewkę i sportową kierownicę. Ta konfiguracja ma pozwolić na pełne wykorzystanie skoku zawieszenia FTR 1200, wynoszącego 150 mm.
Sport
Wariant Sport otrzyma zestaw karbonowych osłon i nisko poprowadzony wydech Akrapovič. FTR 1200 w tym wydaniu najlepiej sprawdzi się na krętych, asfaltowych trasach.
Tour
Ta wersja to niespodzianka - mało kto przewidywał, że agresywny FTR 1200 będzie miał w sobie tyle turystycznego potencjału. W odmianie Tour otrzyma m.in. wysoką szybę, bagażnik oraz tank bag i boczne sakwy wykonane z wodoopornego matriału.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze