EICMA Milan 2007 - podsumowanie
2007.11.28 Ścigacz.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
pl
strony: « Poprzednia strona 1 ... 24 ... 47 48 49 50 51 52 53 Następna strona »
| Yamaha YZF R6 2008 Wydaje się, że średniolitrażowa sportowa Yamaha ma się doskonale. Inżynierowie mają na ten temat odmienne zdanie, stąd po niecałych 2 latach produkcji zostają wprowadzone modyfikacje obejmujące najważniejsze elementy motocykla. Zmianie uległa rama, wahacz oraz rama pomocnicza zadupka. Do tego sporo zmian objęło jednostkę napędową i sterowanie nią. Ceną za dzierżenie tytułu najbardziej zaawansowanej 600-tki na rynku jest ponad 50 zmian w silniku. Najważniejsze z nich to tytanowe zawory, całkowicie zmienione głowice, w wyniku czego stopień sprężania wzrósł z 12,8:1 do 13,1:1. Wszystko oczywiście w celu polepszenia oddawania mocy. Nowa jednostka R6 otrzymała również ten sam system sterowania co Yamaha R1 z kolektorem o zmiennej długości kanałów dolotowych. Reklama Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »Jako najbardziej zaawansowana R6, jako pierwsza seryjna 600-tka, otrzymała subframe (rama pomocnicza utrzymująca zadupek) wykonany w całości z magnezu. To pozwoliło zaoszczędzić 450 gram masy i jeszcze bardziej zbliżyć się do ideału filozofii centralizacji masy. Ostatnią, lecz nie mniej ważną zmianą jest pogrubienie tarcz hamulcowych z 4,5mm do 5mm w celu polepszenia chłodzenia. Nie obyło się oczywiście bez drobnych zmian stylistycznych, choć te już nie są tak wyraźnie widoczne. Główną zmianę przeszedł zadupek, który został wyposażony w swego rodzaju dyfuzory zaraz za siedzeniem kierowcy. Są to dwa mikroskrzydełka, które z daleka idealnie wtapiają się w całość tylnej części nadwozia. Spełniają one ważną rolę stabilizacyjną podczas szybkiej jazdy. Polecamy nowości na rok 2008: |
|










Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze