EICMA Milan 2007 - podsumowanie
2007.11.28 Ścigacz.
pl
strony: « Poprzednia strona 1 ... 7 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 36 ... 53 Następna strona »
BMW HP2 Sport 2008 Ten motocykl budzi dreszcz pożądania. O jego narodzinach informowaliśmy w tym roku przy okazji przygotowań do wyścigów długodystansowych, a następnie gdy światło dzienne ujrzała drogowa wersja tej maszyny. Motocykl konstrukcyjnie bazuje na modelu BMW R1200S, jednak klasyfikacja tej nowości jako HP (High Performance) obliguje do czegoś więcej, niż tylko zmian stylistycznych. W nowym HP2 Sport znajdziemy zatem sporo zmian technicznych nakierowanych na poprawę sportowego potencjału tego motocykla. Zacznijmy od silnika. Wyposażono go w zupełnie nowe głowice o powiększonych zaworach i zmodyfikowanym systemie dźwigni zaworowych. Do tego nowe kute tłoki wraz z nowymi korbowodami i w efekcie otrzymujemy imponujące jak na chłodzony powietrzem (jakby nie było) dwucylindrowy silnik - 128 KM. Silnik to bardzo ważna, ale nie jedyna część motocykla sportowego. Zawieszenie otrzymało podzespoły Ohlinsa, a hamulce wyposażone w słynne zaciski Monoblock dostarczyło Brembo. Do tego w nowym HP2 Sport znajdziemy utrzymany w sportowym duchu zestaw wskaźników i szerokie wykorzystanie karbonu. Konstruktorzy starali się uzyskać niską masę własną pojazdu i wygląda na to, że cel został osiągnięty. Cóż, w końcu należy zacząć się obawiać BMW na torze. Polecamy nowości na rok 2008: | |
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzenie wiem czy boxery w motocyklach typowo sportowych to dobry pomys³, chyba trochê krêpuja przy skrêtach co widaæ na jednym ze zdjeæ...
Odpowiedz