Yamaha WR250R i WR250X 2008 Oba te motocykle to całkowita nowość w ofercie Yamahy. Motocykle dedykowane są dla miłośników buszowania po miejskiej dżungli, wysokich lotów i nieskończenie długich uślizgów tylnego koła. Yamaha WR 250R to lekkie, zwinne enduro o naprawdę sporych możliwościach jazdy w terenie. Nie jest to jednak maszyna typowo wyczynowa, choć po kilku modyfikacjach łatwo może się taką stać. Nowoczesny, czterosuwowy silnik z 5-cio zaworową głowicą i zasilaniem poprzez wtrysk CDI zapewni zawsze odpowiedniego kopa. Nie bez znaczenia jest wyposażenie tego motocykla w koła o typowym dla enduro rozmiarze, czyli 21" przód i 17" tył, na które założono opony pozwalające na pierwsze terenowe szlify. Ważną informacją w takim motocyklu powinno być też to, że silnik posiada suchą miskę olejową, co wydatnie zwiększa prześwit i zmniejsza ryzyko poważnego uszkodzenia w trakcie podbojów pobliskich lasów, pól i bezdroży.
WR 250X to nic innego jak ten sam motocykl, który po pewnych, niewielkich modyfikacjach stał się lekkim supermoto dla początkujących. Zmiany objęły rozmiar kół. WR 250X ma typowo szosowe 17-tki obute w typowo szosowe ogumienie. Zmieniony został także zestaw hamujący z przodu. W miejsce niewielkiej tarczy z wersji enduro wstawiono talerz wielkości pizzy, więc wszelkie stoppie nie powinny sprawić żadnego problemu. Biorąc pod uwagę 31KM mocy niewielkiego silniczka i 126kg suchej masy motocykli zabawa na nich będzie przednia. Polecamy nowości na rok 2008: | |
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeChyba siê cos Wam pokrêci³o. Nie ma ani 5 zaworów na cylinder, ani suchej miski olejowej. Zerknijcie na stronê Yamahy.
OdpowiedzProszê bardzo: http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/competition/wr250f.jsp?view=techspecs Pozdrawiam,
OdpowiedzLOL! Lovtza, troche siê pan o¶mieszy³ niestety :)
OdpowiedzWR250F ma 5 zaworow i sucha miske ale x i r niestety tylko 4 i mokra
Odpowiedz