EICMA Milan 2007 - podsumowanie
2007.11.28 Ścigacz.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
pl
strony: « Poprzednia strona 1 ... 12 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 41 ... 53 Następna strona »
| Kawasaki ZX10R To najbardziej wyczekiwana nowość Kawasaki. Motocykl ten wyraźnie w wielu elementach nawiązuje do motocykla marki, która pomogła Kawasaki powstać z kolan. Nie oszukujmy się, gdyby nie mariaż z Suzuki, która udostępniła sporo ze swej technologii, to „zieloni" mogli całkiem zniknąć z rynku, przynajmniej tego sportowego. Teraz jednak sportowy dział Kawasaki stoi na mocnych, równych i wyprostowanych nogach i pokazuje, że zielone jest piękne. Reklama Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »Już poprzednie 10-tki wielu zachwyciły swym bardo agresywnym wyglądem. Nie dziwi więc, że styliści zaostrzyli ołówki jeszcze bardziej i poprowadzili linie ZX-10r jeszcze ostrzej. Przód owiewki nabrał linii zbliżonej do scyzoryka połączonego z nożem Rambo. Kierunkowskazy z owiewek powędrowały na wsporniki lusterek. Boczne owiewki otrzymały kształty ostre, niczym brzytwa, przy okazji mocno schudły i odkryły to, co zazwyczaj osłaniają, czyli silnik. Ten jednak nadal jest osłonięty osobnymi plastikami prowadzonymi od góry i spełniającymi przy okazji rolę osłon głowicy cylindrów. Tył motocykla to już istna poezja lekkości kształtów. Zniknął przyciężki zadupek, który opięty był tłumikami, na rzecz malutkiego kawałka plastiku, przedziwnie kojarzącego się z zakończeniem, jaki od roku oglądamy w dużym Gixerze. No cóż, małżeństwo widać zobowiązuje. Zaskoczeniem może być sposób poprowadzenia i kształt tłumika końcowego. Projektanci odpowiedzialni za wygląd, doszli do wniosku, że motocykliści jednak wolą kawał konkretnego komina, zamiast skrzętnie ukrytej lufki. Dlatego też ZX-10R w nowym wydaniu dostał miks wydechu Z1000 z trójowałem znowu budzącym skojarzenia z Suzuki. Niewiele, jak już pisałem, wiadomo o tym, co kryje ta przepiękna powłoka. Na pewno będzie to czterocylindrowy „litr", zasilany znanym z poprzednika systemem podwójnych wtryskiwaczy. Na pewno też będzie mocniejszy, co zapowiada około 190KM. Tarcze hamulcowe urosną o 10mm, czyli do rozmiaru 310mm. Nie wiadomo, jak długo przyjdzie poczekać na pełną specyfikację, ale gdy tylko się ona pojawi, na pewno wam ją przedstawimy. Polecamy nowości na rok 2008: |
|













Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze