tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki ZX10R
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

EICMA Milan 2007 - podsumowanie

2007.11.28 Ścigacz.

NAS Analytics TAG

pl

strony: 1 ... 12 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 41 ... 53

Kawasaki ZX10R

To najbardziej wyczekiwana nowość Kawasaki. Motocykl ten wyraźnie w wielu elementach nawiązuje do motocykla marki, która pomogła Kawasaki powstać z kolan. Nie oszukujmy się, gdyby nie mariaż z Suzuki, która udostępniła sporo ze swej technologii, to „zieloni" mogli całkiem zniknąć z rynku, przynajmniej tego sportowego. Teraz jednak sportowy dział Kawasaki stoi na mocnych, równych i wyprostowanych nogach i pokazuje, że zielone jest piękne.

NAS Analytics TAG

Już poprzednie 10-tki wielu zachwyciły swym bardo agresywnym wyglądem. Nie dziwi więc, że styliści zaostrzyli ołówki jeszcze bardziej i poprowadzili linie ZX-10r jeszcze ostrzej. Przód owiewki nabrał linii zbliżonej do scyzoryka połączonego z nożem Rambo. Kierunkowskazy z owiewek powędrowały na wsporniki lusterek. Boczne owiewki otrzymały kształty ostre, niczym brzytwa, przy okazji mocno schudły i odkryły to, co zazwyczaj osłaniają, czyli silnik. Ten jednak nadal jest osłonięty osobnymi plastikami prowadzonymi od góry i spełniającymi przy okazji rolę osłon głowicy cylindrów. Tył motocykla to już istna poezja lekkości kształtów.

Zniknął przyciężki zadupek, który opięty był tłumikami, na rzecz malutkiego kawałka plastiku, przedziwnie kojarzącego się z zakończeniem, jaki od roku oglądamy w dużym Gixerze. No cóż, małżeństwo widać zobowiązuje. Zaskoczeniem może być sposób poprowadzenia i kształt tłumika końcowego. Projektanci odpowiedzialni za wygląd, doszli do wniosku, że motocykliści jednak wolą kawał konkretnego komina, zamiast skrzętnie ukrytej lufki. Dlatego też ZX-10R w nowym wydaniu dostał miks wydechu Z1000 z trójowałem znowu budzącym skojarzenia z Suzuki.

Niewiele, jak już pisałem, wiadomo o tym, co kryje ta przepiękna powłoka. Na pewno będzie to czterocylindrowy „litr", zasilany znanym z poprzednika systemem podwójnych wtryskiwaczy. Na pewno też będzie mocniejszy, co zapowiada około 190KM. Tarcze hamulcowe urosną o 10mm, czyli do rozmiaru 310mm. Nie wiadomo, jak długo przyjdzie poczekać na pełną specyfikację, ale gdy tylko się ona pojawi, na pewno wam ją przedstawimy.

Polecamy nowości na rok 2008:

Kawasaki ZX10R
Kawasaki ZX10R 2008 3
Kawasaki ZX10R 2008 1
Kawasaki ZX10R 2008
Kawasaki ZX10R 2008 2
Kawasaki ZX10R 2008 4
NAS Analytics TAG

Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê