EICMA Milan 2007 - podsumowanie
2007.11.28 Ścigacz.
pl
strony: « Poprzednia strona 1 ... 10 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 39 ... 53 Następna strona »
Ducati Monster 696 O tym sprzęcie pisaliśmy w ubiegłym miesiącu. Najmłodsze dziecko Ducati wnosi trochę zmian ewolucyjnych, ale raczej na pewno nie może być tutaj mowy o rewolucji. Praktycznie identyczny jak w poprzednim modelu 695 pozostaje silnik. Jednak dzięki zmianom dokonanym w głowicach, jego moc wzrosła o 9% do 80KM. Jednostka napędowa będzie chłodzona powietrzem, a na jej wyposażeniu pozostanie tradycyjne dla Ducati suche sprzęgło. Podwozie Monstera kryje w sobie więcej zmian. Klasyczna rurowa rama kratownicowa wykonana jest rur o cieńszych ściankach, przez co jest lżejsza. Włosi twierdzą, że do jej budowy wykorzystano doświadczenia wyniesione z motocykli startujących w MotoGP w sezonie 2007. W nowym modelu subframe wykony będzie jako jeden element odlewany z aluminium. Przednie zawieszenie USD jest nowe, podobnie jak tylny wahacz odlewany z aluminium. Przebudowa Monstera zaowocowała niską masą własną na poziomie 163 kg, co przy wzroście mocy powinno zapewnić godziwe osiągi do poruszania się po mieście. Poza tymi w motocyklu wprowadzono sporo zmian stylistycznych podążających za najnowszymi trendami, na przykład tylna lampa wykonana jest w technologii LED, czy ciekłokrystaliczny zestaw wskaźników. Całość może się podobać. Motocykl wygląda lekko, a jednocześnie solidnie. Dokładna cena nie jest jeszcze znana dla Polskiego rynku, ale powinna być ona porównywalna z ceną poprzednika (35900 zł). Zapowiada to niezłą ofertę dla fanów klasycznych, „gołych" motocykli. Polecamy nowości na rok 2008: | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze