Yamaha YZF R125 2008 Zaczynamy od najmniejszego przedstawiciela sportowej rodzinki. Tym razem w najmniejszym ścigaczu Yamahy zmiany poszły bardzo daleko w kierunku zbliżenia go do jak najbardziej dorosłego motocykla. Poza wieloma zmianami technicznymi doszła ta jedna, dla wielu wręcz najważniejsza, czyli wygląd zewnętrzny. Skupiając się na walorach zewnętrznych można szybko wysnuć jedynie słuszny wniosek. Yamaha R125 to mini R6. Każdy centymetr owiewki, umiejscowienie i budowa tłumika, światła, rama, bananowy wahacz, zadupek i wiele innych elementów nieodzownie kojarzą się z „dorosłymi" motocyklami sportowymi Yamahy. Pod tą wielce atrakcyjną powłoką schowany jest niewielki sercem, ale ogromny duchem silnik o pojemności 125ccm. I tu kolejna spora zmiana, gdyż jednostka owa jest już czterosuwem, podobnie jak u największego konkurenta, czyli Hondy CBR 125R. Silnik zasilany jest poprzez nowoczesny wtrysk paliwa, korzystanie z mocy dokonywane jest za pośrednictwem 6-cio stopniowej skrzyni biegów, co najdobitniej świadczy o dorosłości filigranowej R125. Smaczku dodaje przednia tarcza hamulcowa o średnicy 292mm, w którą klocki hamulcowe wgryzają się za pomocą zacisku Brembo.
Polecamy nowości na rok 2008: | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze