Suzuki patentuje nazwê Recursion
Suzuki patentuje w Europie nazwę Recursion i odkupuje warte 3,9 miliarda dolarów udziały od Volkswagena.
Rzędowa dwucylindrówka z turbo, 100 KM i 100 Nm momentu obrotowego. Suzuki Recursion Turbo rozbudza naszą wyobraźnie od czasu zaprezentowania konceptu podczas Tokyo Motor Show w 2013 roku. Okazuje się, że na początku września Suzuki opatentowało nazwę Recursion w europejskim Urzędzie ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego. Jak podają Amerykanie z Asphalt and Rubber, nazwa została zastrzeżona także w Stanach Zjednoczonych. Czy to oznacza, że Recursion powstanie?
Japoński magazyn Young Machine wizualizację Recursion umieścił na okładce jednego z numerów, chociaż trzeba przyznać, że Japończycy mają bardzo luźne podejście do sprawdzana swoich źródeł. Nie zmienia to faktu, że informacje na temat Recursion pojawiają się w różnych stronach świata, a sam pomysł wprowadzenia na rynek nowego modelu jest jak najbardziej sensowny - zwłaszcza przy aktualnej, nadal stosunkowo skostniałej ofercie Suzuki (mimo wprowadzenia udanego modelu GSX-S1000).
Suzuki idzie o krok dalej. Według dobrze poinformowanego i mocno wyspecjalizowanego portalu The Truth About Cars, wczoraj przeprowadzono operację finansową mającą na celu wykupienie udziałów Suzuki z rąk Volkswagena. Mowa o akcjach wartych blisko 3,9 miliarda dolarów, odpowiadających 19,9% całości spółki.
Czuję się odnowiony, jakbym poradził sobie z kością stojącą w gardle. Jestem usatysfakcjonowany z rozwiązania jakie znaleźliśmy, Suzuki udało się osiągnąć swój największy cel - komentował Osamu Suzuki, członek zarządu Suzuki Motor Company (mąż wnuczki Michio Suzuki i "spadkobierca" firmy).
Wykup udziałów to część restrukturyzacji zmagającej się z problemami finansowymi korporacji. W tym tygodniu, podczas nadal trwających targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, Japończycy zaprezentowali nowego hatchback’a o nazwie Baleno, niedawno w ofercie pojawiło się także nowe wcielenie Vitary.
Moim zdaniem Suzuki potrzebuje dwóch rzeczy: rozpalającego emocję motocykla i bogatej oferty małych pojemności. Jedno jest pewne, Recursion Turbo rozpala emocje…
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze