tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 DuszanTeam: Endurance 8h w Trzyńcu wyłonił dwa zwycięskie zespoły
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

DuszanTeam: Endurance 8h w Trzyńcu wyłonił dwa zwycięskie zespoły

Autor: Informacja prasowa 2022.09.15, 10:20 Drukuj

W miniony weekend na torze SteelRing w Czechach odbyła się ostatnia runda Endurance organizowana przez DuszanTeam. Ośmiogodzinny wyścig wyłonił dwie zwycięskie drużyny.

Trzeba przyznać, że Trzyniec nie był łaskawy dla zawodników. Od rana była chłodna i deszczowa pogoda, ale jak już zdążyliśmy się poznać na motocyklistach startujących w zawodach organizowanych przez Mirka Bożka - nie ma przeszkód, które by ich spowalniały. W ten oto sposób trzynaście zespołów ruszyło z zapałem, aby walczyć o zwycięstwo w ostatnim w tym roku wyścigu Endurance.

NAS Analytics TAG

Jak już wspomnieliśmy, wyścig na SteelRingu wyłonił dwóch zwycięzców. Pierwszym z nich był zespół KUNA RACING w składzie Szymon Wilk, Dawid Dziedzic oraz Przemysław Fusiarz. To właśnie ten team odniósł zwycięstwo w wyścigu Endurance 8h mając jedno okrążeniem przewagi nad drugim zespołem i najlepszy czas okrążenia na koncie. To niewątpliwie wielki sukces, zwłaszcza że po drodze Kuny zaliczyły dwie wywrotki i awarię motocykla.

Drugim i jednocześnie największym wygranym jest zespół JJR Motorsport, w którym ścigają się Michał Żukierski, Leszek Szlachta oraz Paweł Tabor. JJR zajęli co prawda drugie miejsce w Trzyńcu, ale ostatecznie łącząc wszystkie rezultaty z wyścigów długodystansowych zdobyli oni pierwsze miejsce w całym pucharze. Jechali bardzo szybko, popełniali najmniej błędów i zaowocowało to wywalczeniem Pucharu Endurance DuszanTeam 2022. Czy mogło być jednak inaczej, jeśli zespół miał w składzie naprawdę szybkich zdobywców Motocyklowego Pucharu Śląska? Ogromne gratulacje za wytrwałość i naprawdę mocne tempo!

Trzecie miejsce w wyścigu zajął zespół LS RACING TEAM, w którym wystartowali Damian Drąg, Jacek Witek oraz Kamil Kuzia. Kolejne zespoły kończące wyścig począwszy od czwartego miejsca: WILD TEAM (Arek Mański, Jacek Pielach, Marcin Frontczak), NIE TYLKO MŁODZI (Jakub Belak, Jakub Buzała, Mikołaj Zymon), ART1 (Adam Jusiel, Przemysław Różycki, Bartłomiej Płuciennik), ICH 3 RACING TEAM (Mariusz Galer, Łukasz Kocot, Rafał Michalak), AT LEAN RACING (Wojciech Górski, Marcin Danis, Kamil Szymański), ART2 (Daniel Pawelec, Rafał Komander, Piotr Piotrowski), NAJSZYBSI NA PADDOCKU (Wojciech Kowalski, Kamil Konefal, Paweł Naumuk), ART4 (Patryk Roliński, Mateusz Janka, Piotr Skrzypoczka), ART3 (Karol Kreft, Weronika Kreft, Marek Kubat), LANGKAFEL RACING (Andrzej Langkafel, Phillip Langkafel).

Świętowaniu na torze SteelRing nie było końca. Zawodnicy z uśmiechami kończą sezon 2022 i trzeba przyznać, że pomysł wyścigów długodystansowych w Polsce, w dodatku na małych torach, to strzał w dziesiątkę. Zawodnicy jednogłośnie potwierdzają, że jest to doskonały trening w trakcie sezonu, ponieważ pracuje się wówczas nie tylko nad wytrzymałością, ale także nad techniką. Mirosław Bożek swego czasu powiedział, że podczas wyścigu endurance najlepszy moment dla zawodnika jest wtedy, gdy jest już zmęczony. To dlatego, że zamiast siłować się z motocyklem, zaczyna jeździć bardziej technicznie, co w przyszłości może się przełożyć pozytywnie także na wyścigi sprinterskie. Oczywiście przy okazji jest to też po prostu świetna zabawa, również dla zawodników którym niekoniecznie zależy na urywaniu każdej tysięcznej sekundy na okrążeniu.

Na sporą uwagę zasługuje także fakt, że coraz więcej młodych zawodników decyduje się na udział w tak trudnych zmaganiach, wszak Jakub Belak i Jakub Buzała mają zaledwie po 13 lat! Wszystko wskazuje na to, że w sezonie 2023 z pewnością czeka nas wiele wspaniałych wyścigów, a Mirosław Bożek pewnie jeszcze nie raz nas zaskoczy ciekawymi pomysłami. Do zobaczenia!

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę