BMW R 1250 RS 2019 - bokser na sportowo
Po premierach nowych R1250 GS oraz R1250 RT przyszedł czas na kolejnego boksera ze stajni BMW. Sportowo-turystyczny R1250 RS ma nowy silnik i odświeżone nadwozie.
Nowa generacja bawarskich bokserów ma 1250 cm3 pojemności, moc zwiększoną ze 125 do 136 KM oraz układ zmiennych faz rozrządu, nazwany przez BMW Shift Cam. Zwiększono również moment obrotowy (143 zamiast 125),który dodatkowo dostępny jest o 250 obr/min niżej - przy 6250 obr/min.
Układ Shift Cam to tak naprawdę ruchomy wałek rozrządu po stronie ssącej. W miarę otwierania przepustnicy przesuwa się on, uruchamiając jedną z dwóch krzywek. W rezultacie na niskich i średnich obrotach silnik pracuje łagodnie i płynnie oddaje moc, a w górnym zakresie dostaje potężnego kopa.
W standardzie w R1250 RS znajdą się dwa tryby jazdy (ROAD i RAIN), ASC i asystent ruszania pod górę. Opcjonalnie można wybrać dodatkowe systemy: mapy DYNAMIC oraz DYNAMIC PRO, ABS Pro działający w zakrętach, ulepszoną kontrolę trakcji, a także aktywne zawieszenie Dynamic ESA. Dostępny będzie także znany z innych modeli BMW kolorowy wyświetlacz TFT z systemem multimedialnym Connectivity.
BMW R 1250 RS zyskał nowe oblicze - pojawiły się nowe klosze z oświetleniem LED i nowe wzory malowania, w tym zawierające akcenty graficzne, nawiązujące do klasycznych maszyn sportowych.+
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze