2016 Ducati Scrambler Sixty2 - dla ka¿dego
O mniejszym Scramblerze mówiło się w Ducati od dłuższego czasu. Zresztą jeśli rodzina Scramblerów ma się rozrastać pojawienie się maszyn o większych i mniejszych pojemnościach jest przecież czymś zupełnie normalnym.
I tak oto w przyszłym roku do salonów Ducati trafi nowa, nieco mniejsza wersja bolońskiego hitu. Jak twierdzą Włosi istotą nowej oferty jest umożliwienie klientom łatwiejszego i jeszcze bardziej bezstresowego korzystania z motocykla. Dlatego też Sixty2 wykorzystuje silnik o mniejszej pojemności. Dwucylindrowiec chłodzony powietrzem ma 399cc i produkuje 41KM. To w zupełności wystarczająca wartość, aby nieźle się wyszaleć i idealna wartość dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Motocykl o mniejszej mocy pozwolił na zastosowanie lżejszych, delikatniejszych komponentów, takich jak choćby tylny wahacz, lżejszy widelec, węższe tylne koło czy mniejszy zacisk. W sumie waga motocykla spadła do 167kg. Oprócz zmian stricte technicznych mamy również trochę zmian stylistycznych. Inne malowania, zmienione lampy i błotnik, taniej wyglądające lusterka. Motocykl według zapowiedzi ludzi z Borgo Panigale nie będzie znacząco tańszy od modeli z silnikami 803cc. To po prostu produkt adresowany do innego klienta, a nie do klienta, który chciałby tańszego Scramblera.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeCiekawe czy poprawili pompê i czy powiêkszyli bak. Bo to kula³o w poprzednim Scramblerze.
OdpowiedzJak± pompê? Nie by³o w tym motocyklu powtarzaj±cych siê czy typowych problemów.
OdpowiedzRozpadaj±ca siê pokrywa pompy paliwowej przy du¿ej prêdko¶ci. Wiem o co najmniej kilkunastu przypadkach dok³adnie takich samych awarii.
OdpowiedzCiekawe czy poprawili pompê i czy powiêkszyli bak. Bo to kula³o w poprzednim Scramblerze.
Odpowiedz