2016 Ducati Scrambler Sixty2 - dla każdego
O mniejszym Scramblerze mówiło się w Ducati od dłuższego czasu. Zresztą jeśli rodzina Scramblerów ma się rozrastać pojawienie się maszyn o większych i mniejszych pojemnościach jest przecież czymś zupełnie normalnym.
I tak oto w przyszłym roku do salonów Ducati trafi nowa, nieco mniejsza wersja bolońskiego hitu. Jak twierdzą Włosi istotą nowej oferty jest umożliwienie klientom łatwiejszego i jeszcze bardziej bezstresowego korzystania z motocykla. Dlatego też Sixty2 wykorzystuje silnik o mniejszej pojemności. Dwucylindrowiec chłodzony powietrzem ma 399cc i produkuje 41KM. To w zupełności wystarczająca wartość, aby nieźle się wyszaleć i idealna wartość dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Reklama
Motocykl o mniejszej mocy pozwolił na zastosowanie lżejszych, delikatniejszych komponentów, takich jak choćby tylny wahacz, lżejszy widelec, węższe tylne koło czy mniejszy zacisk. W sumie waga motocykla spadła do 167kg. Oprócz zmian stricte technicznych mamy również trochę zmian stylistycznych. Inne malowania, zmienione lampy i błotnik, taniej wyglądające lusterka. Motocykl według zapowiedzi ludzi z Borgo Panigale nie będzie znacząco tańszy od modeli z silnikami 803cc. To po prostu produkt adresowany do innego klienta, a nie do klienta, który chciałby tańszego Scramblera.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawe czy poprawili pompę i czy powiększyli bak. Bo to kulało w poprzednim Scramblerze.
OdpowiedzJaką pompę? Nie było w tym motocyklu powtarzających się czy typowych problemów.
OdpowiedzRozpadająca się pokrywa pompy paliwowej przy dużej prędkości. Wiem o co najmniej kilkunastu przypadkach dokładnie takich samych awarii.
OdpowiedzCiekawe czy poprawili pompę i czy powiększyli bak. Bo to kulało w poprzednim Scramblerze.
Odpowiedz