2016 Kawasaki J125 - na nowych wodach
Kawasaki wchodzi na zupełnie nieznane dla siebie terytoria. To dobrze, bo klienci zyskają większy wyrób w ekstremalnie konkurencyjnej klasie skuterów 125. Jak Zieloni się do tego zabrali? W sprawdzony sposób. Kawa wprowadziła, i to całkiem udanie, na rynek skuter klasy 300, który był blisko spokrewniony z modelem Kymco Downtown 300.
W przypadku J125 jest podobnie. To maszyna która korzysta z tej samej platformy co J300. Skuter jest tych samych gabarytów co trzysetka, zapewnia ten sam komfort podróżowania. Różni się jedynie osiągami z uwagi na pojemność zastosowanego silnika. 125-tka to pojazd adresowany zarówno do posiadaczy prawa jazdy "niższych" kategorii, jak również (a może przede wszystkim) do kierowców posiadających samochodowe prawo jazdy kategorii B. W przypadku wielu krajów UE, podobnie jak w Polsce, właściciele tej kategorii mogą legalnie jeździć jednośladami tej kategorii.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeCzyli to samo co Downtown 125, pytanie czy bêd± produkowaæ sami, czy zlec± produkcjê Kymco?
Odpowiedz