BMW R nineT Scrambler - oficjalne zdjêcia
Szersza kierownica, wysoko poprowadzony tłumik i większe przednie koło. Poznajcie nowe BMW R nineT Scrambler.
O R nineT Scrambler pisaliśmy dosłownie przedwczoraj, a dziś poznaliśmy jego finalną wersją. Idąc z duchem czasu, BMW… cofa się w czasie. Podczas trwających we Włoszech targów EICMA zaprezentowało nowy model - R nineT Scrambler. Scrambler różni się od protoplasty przede wszystkim wyposażeniem. W przednim zawieszeniu pracuje klasyczny widelec (125 mm skoku), w miejscu widelca up-side-down marki Ohlins. Radialnie monobloki zostały zastąpione prostymi, czterotłoczkowymi zaciskami. Żegnamy się także z aluminiowym zbiornikiem paliwa, na rzecz zbiornika stalowego. Uterenowione R nineT posiada większe przednie koło (19 cali) i wysoko poprowadzony układ wydechowy. I… to w sumie tyle!
Jednostka napędowa pozostaje praktycznie niezmieniona, a chłodzony powietrzem bokser o pojemności 1170 ccm generuje 110 KM. BMW będzie za to oferować sporo akcesoriów, które zmienią Scramblera w wymarzoną lans-maszynę. Obok drobnych dodatków (eghm, miejsce na pola numerowe), będzie można zamówić także szprychowane koła, osłonę pod silnik czy a’la offroadowe opony.
Osobiście mam nadzieję, że BMW nie poszaleje z ceną, bo póki co wolałbym standardowe R nineT (lub R1200R!).
Foto: BMW
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeNie podoba mi siê - nie ma proporcji, jakby buldoga zwin±æ w kulkê i tylko ogonek zostawiæ na zewn±trz
OdpowiedzTe gumy na amorku w dzisiejszych czasach wygl±daj± tragicznie, nawet w przeróbkach na cafe racery m±³o kto je zostawia bo s± straszne
Odpowiedz