Vespa GTS 300 2019 - królowa po zabiegach
GTS 300, największy skuter w ofercie Vespy, przeszedł właśnie szereg modyfikacji. Najważniejsza z nich to nowy, mocniejszy i bardziej oszczędny silnik.
Począwszy od rocznika 2019 Vespy GTS 300 będą napędzane nową jednostką 300 HPE (High Performance Engine). Silnik ten posiada nową głowicę, zmodyfikowane tłoki i nowy wtrysk paliwa. Zoptymalizowano kształt komory spalania, a całością steruje nowa elektronika Magneti Marelli.
Dzięki tym zmianom silnik nowego GTS-a 300 jest o 12% mocniejszy od poprzednika - generuje teraz 23,8 KM mocy i 26 Nm momentu obrotowego. Ma być przy tym oszczędniejszy. Co ważne, jednostka 300 HPE spełnia wymagania normy Euro 5, wygląda więc na zawodnika długodystansowego.
Do znanych już wersji wyposażenia i stylistyki GTS 300, czyli GTS, GTS Touring, GTS Super i GTS Super Sport, dołączy w sezonie 2019 kolejna - GTS Super Tech. Będzie ona nowoczesnym spojrzeniem na klasykę - otrzyma m.in. kolorowy wyświetlacz TFT połączony z systemem multimedialnym Vespa MIA.
Nowe generacja Vespy GTS będzie miała przednią lampę w technologii LED, nieco inną kierownicę i zmienioną, wygodniejszą kanapę. Pojawią się także całkiem nowe wzory malowania
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze