tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki GSX-S1000 i GSX-S1000F będą miały po 145 KM
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-S1000 i GSX-S1000F będą miały po 145 KM

Autor: Beavis 2015.01.23, 08:49 4 Drukuj

Power naked GSX-S1000 i jego bliźniacza wersja wyposażona w owiewkę najprawdopodobniej będą legitymowały się mocą na poziomie 145 KM.

Niemiecki Mottorad podaje, że przez krótką chwilę na internetowej stronie producenta pojawiły się dane dotycząca mocy maksymalnej pojazdu, która do tej pory owiana była tajemnicą. Miałoby to być 145 KM przy 9,500 obr/min, czyli nieco mniej niż spekulowano. GSX-S oparty jest o jednostkę napędową z GSX-R 1000 z lat 2005-2008 - wstępnie zakładano, że jedna z niewielu nowości Suzuki w tym roku może sięgać nawet 160 KM (czyli tyle co czołowa europejska konkurencja, BMW S1000R czy KTM 1290 Super Duke). Ostatecznie, nie byłoby niczym zaskakującym jeśli moc maksymalna oscylowałaby w granicach 140 KM. I… bardzo dobrze!

NAS Analytics TAG

Pogoń za mocami maksymalnymi w topowych, szosowych motocyklach bez owiewek ociera się o szaleństwo. Czy komukolwiek potrzebne jest 180 KM by przemieszczać się po mieście i terroryzować okoliczne wioski? Oczywiście nie - przełożenie tak dużej mocy na publiczne drogi jest strasznie trudne, stąd szereg elektronicznych wspomagaczy, od ABS-ów po wielostopniowe systemy kontroli trakcji. Przykład Kawasaki Z1000 pokazał, że można w segmencie wyprodukować konkurencyjny motocykl bez konieczności uzbrajania go w moc jeszcze niedawno zarezerwowaną dla motocykli wyczynowych. Jeżeli plotki o osiągach Suzuki potwierdzą się, GSX-S będzie ewidentnym strzałem w stronę Zeta 1000 (a wersja F w stronę Z1000SX). Z perspektywy konsumenta nie można wyobrazić sobie lepszej sytuacji.

Już nie możemy się doczekać, kiedy wskoczymy za stery GSX-S1000 i sprawdzimy, jak radzi sobie najnowsze dziecko Suzuki!

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę