Suzuki GSX-S1000 ABS 2015 - mocny golas!
Suzuki najwyraźniej pozazdrościło konkurentom mocnych golasów, ponieważ teraz postanowiło samo przygotować coś podobnego. Tak oto przed Wami pojawia się Suzuki GSX-S1000 ABS 2015. Ten potężny golas wyposażony jest w odprężony piec z GSX-Ra1000 model 2008. Choć Suzuki oficjalnie nie ujawniło mocy swojej nowej bestii, ma być jej ponoć wystraczająco. Choć mocy maksymalnej z pewnością będzie mniej, niż w Gixxerze, mocniejszy ma być za to średni zakres obrotów, ten używany najczęściej na ulicy. Aby radość z jazdy tą maszyną nie skończyła się przedwcześnie high-sidem, GSX otrzyma układ kontroli trakcji oferujący 3 tryby pracy.
Suzuki GSX-S1000 ABS 2015 nie będzie wyposażony budżetowo. Maszynę spina zupełnie nowa aluminiowa rama, specyfikacja zawieszeń KYB i możliwość ich regulacji przypomina tą z motocykli sportowych, Japończycy pokusili się o zastosowanie porządnych zacisków Brembo oraz układu ABS. Motocykl wygląda potężnie, ale jest też zwarty i sprawia wrażenie mięśniaka. Może się podobać.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeNie wiem jak wy ale ja patrz±c na te zdjêcia widzê cb1000r wiec szkdoa ze nie wymyslono czegos oryginalnego tak jak by³ b-king czy gsr600
OdpowiedzMega ¶liczny jest ten motorek, zostanie gwiazd±.
OdpowiedzKomu przeszkadza³o GSX 1400 pytam siê? Ten sprzêt jest zupe³nie bez sensu, zdecydowanie lepiej kupiæ u¿ywane GSX-R 750. Wygody tyle samo a lepiej je¼dzi i pozycja wygodniejsza (a jak kto¶ lubi ...
OdpowiedzGolas to golas, nie mo¿na go przyrównywaæ do Gixxa, to inna filozofia jazdy po zawijasach. No a GSX 1400 i Bandit 1200 to super sprzêciki, ale to inna liga, ech te kilogramy nadwagi. A taki GSX-S 1000 to poezja dla mi³o¶ników gatunku :)
OdpowiedzAkurat ten sprzêt ma du¿o sensu. Gdyby tak nie bylo to nikt nie kupowalby fz1, s1000r, z1000 czu paru innych. To jest motocykl dla osoby która jezdzi dla przyjemnosci g³ównie po mie¶cie, bez pasa¿era, chce mieæ mocne, zwinne i lekkie moto które jest wygodniejsze od scigacza. Sam jezdze takim golasem i nie wyobrazam sobie zamiany na supersporta czy turystyka.
OdpowiedzWszystko fajnie i uwa¿am ¿e Suzuki dobrze robi wypuszczaj±c takie moto ale ja od tego typu motocykli oczekuje "uniwersalno¶ci" a na ten motorek ciê¿ko zabraæ pasa¿era bo zadupek wysoko a siedzenie ...
Odpowiedzw golasach slowo "odprezony" moim zdaniem jest zupelnie nietrafione. Silniki w nakedach sa, o czym jest wspomniane, zestrojone do lepszej pracy w niskim i srednim zakresie. Ucina to moze moc ...
OdpowiedzNie odprê¿ony tylko skastrowany poprzez u¿ycie tañszych elementów. A celem nie jest poprawienie przebiegu momentu tylko obni¿enie ceny motocykla aby kosztowa³ mniej ni¿ supersport od którego pochodzi. Denerwuje mnie juz ten marketingowy be³kot o poprawie momentu czy lepszej pracy czy odprê¿eniu, chodzi przede wszystkim o kasê.
Odpowiedz£adniejszy ni¿ S1000R i pewnie tak samo szybki a i bardziej niezawodny, dobra robota Suzuki :)
Odpowiedz