NC700C i NC700X - dwusprzęgłowe Hondy klasy średniej
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Następna strona »
Rewolucja w motocyklizmie wg. Hondy – lekcja 1. Po Integrze, która zaintrygowała całe środowisko motocyklowe, Honda oficjalnie pokazała dwa kolejne motocykle wyposażone w dokładnie ten sam silnik. Pierwszym jest NC700S, który producent określa jako produkt codziennej potrzeby. Wyluzowana pozycja za sterami i design miejskiego nakeda mają przekonać klientów, którzy po prostu potrzebują taniego w zakupie i utrzymaniu środka transportu. NC700X to bardziej skomplikowana sprawa. Ma taki sam silnik jak NC700S i Integra, czyli rzędową dwójkę z przestawionymi czopami wału korbowego i podwójnym sprzęgłem, ale sprawia wrażenie, jakby chciała objechać całą kulę ziemską. Podsumowując, nowe motocykle i skuter Hondy mają ogromne zestawy zalet. Dobrze wyglądają, mają kosztować niewiele, mają interesujące silniki, mnóstwo miejsca na bagaż i zaawansowane rozwiązania techniczne w postaci DCT drugiej generacji. Jeden silnik podany na trzy sposoby? Jesteśmy na tak!
|
|
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Następna strona »
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNie rozumiem podejścia do motocykli tylko od strony mocy. W autach od dawna nie płaci się tylko i wyłącznie za moc, motocykle też to czeka. Jeżeli silnik będzie dopracowany i będzie na mieście ...
OdpowiedzIrytujące jest to że te hondy mają zbiornik paliwa o pojemności 14 litrów, wszystko fajnie że spalają 3,7 l , ale gdyby miały zbiornik przynajmniej 20 litrowy nie miały by konkurencji.
OdpowiedzCBF 600 też jest zwykłym motocyklem bez bajerów, patrząc na dane techniczne te 700 powinny być tańsze, cbf jest w końcu o 30 KM mocniejszy. Jak zobaczyłem crossrunnera pomyslałem że będzie trochę ...
OdpowiedzNie zgadzam się z tobą. Crossruner i Tramsalp to dwa zupełnie inne modele i Crossrunner jako motocykl z wyzszej klasy jest droższy. Co innego jest w sytuacji Hondy CBF i nowych oszczędnych 700-tek. Wedlug mnie, nowe modele musza być tańsze od CBF-y, jeśli Honda Poland planuje sprzedawać ten nowy produkt. Jeśli bowiem za takie same pieniądze miałbym kupić 45KM 700cm, to wolę ponad 70KM 600cm, które jest bardzo udaną i sprawdzona konstrukcja, o niezwykle wszechstronnym charakterze.
OdpowiedzNa którymś z zagranicznych serwisów wyczytałem, że podobno ma kosztować poniżej 10 tys. euro, czyli w naszych warunkach pewnie bez rewelacji. Poza tym, ma być również wersja z klasyczną skrzynią ...
OdpowiedzNa którymś z zagranicznych serwisów wyczytałem, że podobno ma kosztować poniżej 10 tys. euro, czyli w naszych warunkach pewnie bez rewelacji. Poza tym, ma być również wersja z klasyczną skrzynią ...
OdpowiedzDokładnie tak - cena poniżej modelu CBF600N i klasyczna, manualna skrzynia biegów - i mielibyśmy bardzo ciekawy, uniwersalny motocykl. Teraz ruch po stronie Honda Poland. Albo zaproponuja sprzęt dla każdego w dobrej cenie, albo drogi bubel, który pokryje się gruba warstwa kurzu w salonach dilerskich. Zobaczymy już niebawem.
OdpowiedzW końcu jest jakaś nadzieja na moto dla ludzi, którzy kupują go jako alternatywę dla auta.
Odpowiedz