Ducati 1199 Panigale - maszyna do robienia splendoru
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Nastêpna strona »
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Nastêpna strona »
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Nastêpna strona »
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Nastêpna strona »
|
Polecamy
Aktualno¶ci
|
sklep ¦cigacz
Wszelkie prawa zastrze¿one. (c) 2024 ¦šcigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materia³ów w jakikolwiek sposób w ca³o¶ci lub w czê¶ci bez uprzedniej, pisemnej zgody ¦igacz.pl jest zabronione.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeBMW to nêdza w porównaniu do Aprili czy Ducati wystarczy spojrzeæ na WSBK.
OdpowiedzNajbardziej mi szkoda ramy i wydechu pod zadupkiem, ale takie czasy,to w pogoni za osi±gami... Niektórych muszê mocno zmartwiæ, Panigale nie dla ka¿dego- jest podobno malutki jak 600... Choæ ...
Odpowiedz£adne, ale nic wyj±tkowego. Dlaczego wszyscy siê zachwycaj± wygl±dem? 848 i 1098 wygl±da³y lepiej...
OdpowiedzPrzeciez BMW to BRZYDAL !!!! Ochyda, Za to Ducatti to finezja w kazdym calu...
Odpowiedzbez przesady !!!,fakt nie jest tak finezyjny i piêkny jak Ducati , ale kiedy latam na bawarce zapominam o tym jak wygl±da tylko cieszê siê jak zapierdziela... he.......Po przesiadce z KTM rc8 my¶la³em, ¿e bêdzie brakowa³o mocy z do³u, ale 200 koni jednak daje znaæ o sobie. Rewelacja!!
OdpowiedzW porównaniu do BMW s1000rr to jest przepiêkny motor.....a jak z jazd±? to jak zwykle g³upia gadka gówniarzy którzy lataj± starymi japoñskimi maszynami. W moim przekonaniu Ducati przybli¿y siê do ...
Odpowiedzco racja to racja ze du¿o japoñców w Polsce ale sytuacja sie zmienia dziêki w³a¶nie BMW, Aprilli i Ducati. piêkne to Ducati jest i jesli mialbym kupowaæ nowy motocykl w³±¶nie wybór by pad³ na nie, nie zaleznie czy bedzie pierwsze w testach, normalne jest ze na ulicy i tak potencja³u sie nie wyko¿ytuje. oby wiêcej takich innowacyjnych motocykli.
OdpowiedzMasz racjê, aczkolwiek 195 koni w "V" to na technicznych zakrêtach trzeba siê nastawiæ na kontrole trakcji, bo jeden ma³y b³±d z manetk± i lecimy bokiem w rów..... nie wspomnê o szarpaniu na 1 i 2 biegu. Takie oddawanie mocy trzeba po prostu kochaæ.....i przede wszystkim trzeba mieæ do¶wiadczenie. Z rzêdówkami takiego problemu nie ma, je¿eli mo¿na nazwaæ to problemem
OdpowiedzA czym wy sie podniecanie ze niby 195 188kg i to jest wypas Przypomne drogie BRAVO ze GSXR k6 na papierze ma 185km i 166kg nie wspomne o wersji YOSHIMURA ktora miala 163kg i 213 koni. Dziekuje ...
OdpowiedzWy¶pij siê lepiej
Odpowiedz