Ducati 1199 Panigale - maszyna do robienia splendoru
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Następna strona »
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Następna strona »
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Następna strona »
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Następna strona »
|
Polecamy
Aktualności
|
sklep Ścigacz
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeBMW to nędza w porównaniu do Aprili czy Ducati wystarczy spojrzeć na WSBK.
OdpowiedzNajbardziej mi szkoda ramy i wydechu pod zadupkiem, ale takie czasy,to w pogoni za osiągami... Niektórych muszę mocno zmartwić, Panigale nie dla każdego- jest podobno malutki jak 600... Choć ...
OdpowiedzŁadne, ale nic wyjątkowego. Dlaczego wszyscy się zachwycają wyglądem? 848 i 1098 wyglądały lepiej...
OdpowiedzPrzeciez BMW to BRZYDAL !!!! Ochyda, Za to Ducatti to finezja w kazdym calu...
Odpowiedzbez przesady !!!,fakt nie jest tak finezyjny i piękny jak Ducati , ale kiedy latam na bawarce zapominam o tym jak wygląda tylko cieszę się jak zapierdziela... he.......Po przesiadce z KTM rc8 myślałem, że będzie brakowało mocy z dołu, ale 200 koni jednak daje znać o sobie. Rewelacja!!
OdpowiedzW porównaniu do BMW s1000rr to jest przepiękny motor.....a jak z jazdą? to jak zwykle głupia gadka gówniarzy którzy latają starymi japońskimi maszynami. W moim przekonaniu Ducati przybliży się do ...
Odpowiedzco racja to racja ze dużo japońców w Polsce ale sytuacja sie zmienia dzięki właśnie BMW, Aprilli i Ducati. piękne to Ducati jest i jesli mialbym kupować nowy motocykl włąśnie wybór by padł na nie, nie zaleznie czy bedzie pierwsze w testach, normalne jest ze na ulicy i tak potencjału sie nie wykożytuje. oby więcej takich innowacyjnych motocykli.
OdpowiedzMasz rację, aczkolwiek 195 koni w "V" to na technicznych zakrętach trzeba się nastawić na kontrole trakcji, bo jeden mały błąd z manetką i lecimy bokiem w rów..... nie wspomnę o szarpaniu na 1 i 2 biegu. Takie oddawanie mocy trzeba po prostu kochać.....i przede wszystkim trzeba mieć doświadczenie. Z rzędówkami takiego problemu nie ma, jeżeli można nazwać to problemem
OdpowiedzA czym wy sie podniecanie ze niby 195 188kg i to jest wypas Przypomne drogie BRAVO ze GSXR k6 na papierze ma 185km i 166kg nie wspomne o wersji YOSHIMURA ktora miala 163kg i 213 koni. Dziekuje ...
OdpowiedzWyśpij się lepiej
Odpowiedz