Od wczoraj oficjalnie podziwiaæ mo¿na now± Brutalne z trzycylindrowym silnikiem o pojemno¶ci 675. Szybko ¶wiat obieg³a sensacyjna wiadomo¶æ, ¿e w³oskie dzie³o sztuki ma mieæ parametry techniczne lepsze, ni¿ jego g³ówny rywal, czyli Street Triple 675 (oraz wszystkie maszyny tej klasy), ale cena Agusty ma nie odbiegaæ od cen europejskich rywali. A przynajmniej ma nie odbiegaæ znacz±co.
Przygl±daj±c siê nowej ma³ej Brutale szybko staje siê jasne jak uda³o siê to osi±gn±æ. Motocykl jest mocno uproszczony w porównaniu z topowymi modelami tej marki. W zawieszeniu jedynym parametrem, który mo¿na regulowaæ jest napiêcie wstêpne tylnego amortyzatora. Prosty jest osprzêt, w oczy nie k³uj± drogie dodatki. Poza logiem na baku nie ma tutaj niczego spektakularnego, choæ jasne jest, ¿e W³osi w³o¿yli mnóstwo pracy w dopracowanie estetyki maszyny, co widaæ po chocia¿by sposobie w jaki wykonano uk³ad wydechowy.
Maszyna mimo tego, ¿e nie generuje a¿ tak wielkiego „³a³!” jakiego mo¿na by siê spodziewaæ po maszynach tej marki, mo¿e siê jednak podobaæ. Po W³oskich konstruktorach raczej nie spodziewamy siê, aby stworzyli kiepsko je¿d¿±cy sprzêt, dlatego o zachowanie na drodze jeste¶my spokojni. Tyle ¿e nawet kombinacja takich cen jak dobra cena i dobre w³a¶ciwo¶ci jezdne nie bêd± decydowa³y o kupowaniu tych maszyn. Faktem jest bowiem, ¿e wiele osób bêdzie chcia³o mieæ ten motocykl dla samego znaczka legendarnej marki.
|
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeZ takim motocyklem moge byc i uzytkownikiem masowym :) MV mimo wszystko bedzie sie kojarzyc z czyms ekskluzywnym, taki syndrom Maserati - auta uwazane sa za drozsze i bardziej ekskluzywne niz sa...
Odpowiedz