Większa siostra CRF 250X, podobnie jak ona, znalazła zastosowanie wśród codziennego użytku, głównie za sprawą homologacji, a także wytrzymałego, niezbyt wysilonego silnika. Niewiele cięższa, jednak sporo mocniejsza 450. jest alternatywą dla tych, którym ciągle brakuje mocy podczas jazdy w terenie. 45 KM mechanicznych z wysokim momentem obrotowym wynoszącym 43,1 Nm, jakim dysponuje silnik, jest w stanie zapewnić kierowcy masę atrakcji i pozytywnych emocji. Całość przenoszona jest przez pięciostopniową skrzynię biegów na napęd, a następnie za jego pośrednictwem na koło. Wspominana wcześniej waga 121,4 kg, jest policzona w przypadku motocykla gotowego do jazdy, zalanego do pełna płynami. Szczególną uwagę zwraca na siebie tylna opona, która w odróżnieniu od motocykli crossowych jest o cal mniejsza, jednak jej szerokość wynosi aż 140mm. Na przedzie znajduje się opona o wymiarach 90/90, obuta na 21. calowej feldze. Podobnie jak w przypadku 250X, 450. nie jest sprzętem stricte sportowym, jednak skutecznie potrafi zwiększyć poziom adrenaliny we krwi.
Honda CRF 450 X
Honda CRF 450 X model 2009
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Jednocylindrowy
poj.
449 ccm
skrzynia biegow
5 biegowa
Wymiary:
rozstaw osi
1,478 mm
wys. siedzenia
963 mm
masa własna
122.0 kg (269.0 pounds)
Osiągi:
V-max
B.D.
Więcej o Honda CRF 450 X
- Honda CRF450 Supermoto - tylko dla Francuzów
- Honda CRF450R w wersji enduro od RedMoto
- Honda CRF450 Rally 2014 - gotowa na Dakar!
- Motocykle które zdobyły pustynię - triumfatorzy Dakaru
- Honda CRF450X po całym sezonie
- Polski offroad vs czeski offroad - dlaczego przegrywamy?
- Honda prezentuje motocykl na Rajd Dakar
- Honda buduje dakarówkę - przecieki
Filmy o Honda CRF 450 X
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzemam crf 450 z 2005r i ma niesamowitą już z niskich obrotów , świetnie idzie na koło nawet z ostatniego biegu , mało pali i jest lekka
Odpowiedzwiesz coś o trwałości silnika ile wytrzymuje tłok, korbowód i takie tam. czy tak jak w 450r czy znacznie dłużej? jeżdze teraz ttr 600 z 2000r, i w sumie jestem zadowolony bo przy silniku nic nie trzeba robic tylko olej i regulacje, chcial bym coś lżejszego ale przerażają mnie troche koszty szybkich napraw.
Odpowiedzwiesz coś o trwałości silnika ile wytrzymuje tłok, korbowód i takie tam. czy tak jak w 450r czy znacznie dłużej? jeżdze teraz ttr 600 z 2000r, i w sumie jestem zadowolony bo przy silniku nic nie trzeba robic tylko olej i regulacje, chcial bym coś lżejszego ale przerażają mnie troche koszty szybkich napraw.
Odpowiedz