4 godziny na pit bike'ach. Pierwszy Endurance DuszanTeam zaliczony!
Za nami pierwszy tegoroczny wyścig Endurance organizowany przez DuszanTeam. W Trzyńcu zawodnicy spotkali się, aby poszaleć przez cztery godziny na pit bike’ach.
Na bardzo krętym i technicznym torze SteelRing położonym w Czechach, entuzjaści pit bike’ów zjawili się, aby sprawdzić swoją wytrzymałość na dystansie 4 godzin. W zawodach wzięło udział dziewięć zespołów, w których łącznie wystartowało 23 zawodników i zawodniczek. Niech nikogo nie zmyli fakt, że ten Endurance trwał "tylko" cztery godziny. Ogromna ulewa, bardzo techniczna nitka toru w połączeniu z niezwykle czułym, reagującym na wszystko pitem to niezwykle morderczy trening. Kto poradził sobie najlepiej?
Najszybszym zespołem został "Gazuu Team", w którego składzie znajdowali się Patryk Stankiewicz, Bartosz Krygier oraz Wojciech Orliński. Zawodnicy w czasie 4 godzin pokonali aż 191 okrążeń i ustanowili najszybsze pojedyncze okrążenie wynoszące 1’10.807 sek. Na drugim miejscu znaleźli się "Popitoleni Racing For Fun" w składzie Wiktor Majchrowski, Hubert Grabowski i Rafał Batko. Motocykliści ukończyli 184 okrążenia z najlepszym czasem 1’12.353. Trzecie miejsce na podium wywalczył zespół składający się zaledwie z dwóch zawodników, którymi są Paweł Wilk i Peter Smetana. Zespół o dźwięcznej nazwie "WILK NA Śmietanie" zaliczył 179 okrążeń z najlepszym czasem jednego okrążenia wynoszącym 1’11.347.
Pozostałe miejsca zajęli kolejno: "I CO SIĘ PATRZYSZ Team" (Paweł Skałka, Paweł Krzywobłocki), "Gacuś Racing Team" (Konrad Żak, Łukasz Kocot, Gabryś Cisielski), "Minetaur Racing Team" (Jakub Galos, Łukasz Adamczyk, Norbert Góra), "MRF - Maryla Rodowicz Fanclub" (Adrian Manowski, Filip Nowak, Jakub Kurkowski), "BLONDYNKI" (Karolina Habraszka, Anna Nowak), "JUNIOR RACING KYSUCE" (Maciej Smetana, Erik Kralik).
Za nami najkrótszy z wyścigów Endurance przygotowanych przez DuszanTeam, z kolei przed nami jeszcze dwa, które odbędą się na torach w Słomczynie (12h, 07.08.2022) i ponownie w Trzyńcu (8h, 11.09.2022), ale tym razem na "normalnych" motocyklach o pojemności 300cm3. Zapraszamy do śledzenia zawodów i czytania dalszych relacji.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze