Suzuki Hayabusa 2019 - producent przygotowuje marketingow± ofensywê
Suzuki rozszerzyło ochronę prawną znaku towarowego Hayabusa. Może to oznaczać, że flagowy hiperturystyk z Hamamatsu powróci wkrótce w pełni chwały.
Suzuki złożyło ostatnio dokumenty patentowe dotyczące znaku towarowego Hayabusa. Nie chodzi o ochronę prawną samego znaku, który od dawna jest dobrze strzeżony i nierozerwalnie kojarzony z japońskim producentem, lecz o rozszerzenie tej ochrony na kolejne elementy.
Dotychczas "Hayabusa" chroniona była jako znak towarowy motocykla, teraz Suzuki chce, by nazwa ta zastrzeżona była także w odniesieniu do szerokiej gamy produktów odzież, zegarki, biżuterię, artykuły biurowe i inne.
Powód takiej decyzji może być tylko jeden - Suzuki planuje premierę nowej Hayabusy i chce wykorzystać marketingowo co się tylko da. Ktoś z marketingu producenta dostrzegł wreszcie to, co Amerykanie z HD, Niemcy z BMW i Austriacy z KTM wiedzą od dawna - fani lubią się identyfikować z marką w każdy możliwy sposób.
Japońscy dziennikarze od dawna sugerują, że nowa Hayabusa jest w trakcie przygotowania. Dobrze poinformowany magazyn Young Machine pokazał kilka przekonujących wizualizacji, konsekwentnie twierdzi także, że nowa Hayabusa otrzyma silnik o pojemności 1440 cm3, doładowany kompresorem o niskim ciśnieniu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeNiestety nie bêdzie w tym roku, najwcze¶niej w 2021 roku i jest to ju¿ przes±dzone,....Szkoda, trzeba lataæ dalej na hayce....
Odpowiedz