Suzuki GSX-R1000 2017 - jeszcze bardziej dopasiony
Suzuki podbija poprzeczkę. O nowy GSX-R1000 informowaliśmy Was już w ubiegłym roku, a teraz na Intermocie mamy kolejną prezentację tej maszyny jako zupełnej nowości.
Przyglądając się maszynie, która ma zostać puszczona do produkcji musimy przyznać że Suzuki w ostatnich kilku miesiącach zdecydowało o wypuszczeniu dwóch wersji motocykla i podniesienia jego specyfikacji w wariancie GSX-R1000R. Z przodu modelu R znajdzie się bowiem widelec BPF Showa z ze zbiornikiem kompensacyjnym, bardzo podobny do tego jaki teraz oferuje Kawasaki w ZX-10R. Poprawiono także pakiet elektroniki, która teraz w sposób adaptacyjny będzie w stanie zmieniać w czasie rzeczywistym ustawianie motocykla jeśli chodzi o ABS i kontrolę trakcji. Różne tryby pracy, wspomaganie pracy na niskich obrotach, system startów, quick shifter - to wszystko standard w dzisiejszych czasach i znajdziecie to w nowym Gixxie.
Oficjalnie potwierdzone jest, że silnik obu wersji dysponował będzie system zmiennych faz rozrządu. Suzuki nie podaje mocy nowej maszyny (ale należy spodziewać się, że będzie ona oscylowała wokół 200KM), wiemy jedynie że Suzuki deklaruje masę pojazdu gotowe do jazdy na poziomie 200kg.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeDok³adne dane to 202 konie i 202 kilogramy dla wersji standardowej dla wersji gsxr 1000 r to 203 konie i 203 kilogram
Odpowiedz¦wietnie wygl±da, a znaj±c Suzuki ten sprzêcik bêdzie najlepsz± ofert± do konkretnego po¶migania.
Odpowiedzszczególnie z ta seryjna pucha :-D lol
OdpowiedzA jeszcze lepiej z t± z gsx r 125 ; ))
Odpowiedz