Suzuki GSR1000 już wkrótce!
Dobre wieści dla fanów power nakedów. Jak podaje niemiecki Motorrad, w drodze jest Suzuki GSR1000. Doskonale znamy GSR600 oraz GSR750, ale miejsce na mocnego nakeda stało puste w ofercie Suzuki od czasu kiedy zaprzestano produkcji B-Kinga. GSR1000 (to nie jest jeszcze oficjalna nazwa, ale spodziewajmy się, że taka będzie) dostanie silnik z Suzuki GSX-R1000, który ma 185 KM. Taka moc raczej jednak się nie pojawi, zatem wyczekujmy liczby na poziomie 160 KM. Na pierwszy rzut oka GSR1000 wygląda bliźniaczo do mniejszych wersji. Zawieszenie USD zdaje się być podobne do tego z litrowego Gixxera i idę też o zakład, że na pokładzie znajdzie się też debiutująca w Suzuki V-Strom kontrola trakcji. Wszystko wskazuje na to, że premiera odbędzie się na targach Intermot w Kolonii jesienią tego roku. Dajcie nam znać, co o tym myślicie.
Top 5 motocykli, z którymi GSR1000 będzie musiał rywalizować:
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeMyślę, że to będzie godny rywal S1000R jeżeli chodzi o osiągi a co do wyglądu to podoba mi się bardziej niż S1000R. Jednak muszę przyznać, że z praktycznego punktu widzenia ten motocykl ma mało ...
OdpowiedzSmigam na XJR1300 i nie uwazam zeby to moto było jak Ty to mówisz freakiem. Wyglada klasycznie, jest wygodne, a większość plastyków zjada spod świateł.
Odpowiedzmam litra i nie będę odwijał ...
OdpowiedzTo jest mega wiadomość. Mam GSR750 i jest po prostu zajefajny, więc już widzę siebie na literku :)
OdpowiedzFajny moto by wyszedł jak by tak z 2 silników SV 650 zrobić V4 (podobny jak w starej Hondzie Magnie) o mocy tak ze 150KM, do tego 5 biegów (mniej wajchowania bo liczy się frajda z jazdy a nie ...
OdpowiedzPo co 1300 V4, skoro jest odświeżony silnik V2 z VStroma 1000. Dać takiemu nakedowi 120-130 KM i elektronikę. Na bank był by fajniejszy niż GSR 1000.
OdpowiedzV4 dlatego że równiej pracuje niż V2, mniej szarpie na niskich obrotach oraz mi się bardziej podoba jego dźwięk (przypomina mi dźwięk motocykli z Mad Maxa). Natomiast 1300 żeby miało mnóstwo momentu obrotowego już od samego dołu. Miałem na myśli silnik który ma mało biegów (5 biegów) i mnóstwo momentu i mocy aby nie musieć za dużo redukować a jak zredukować to mieć naprawdę niższy bieg a nie podobny (w FZS 1000 jest mała różnica np miedzy 5 a 6 biegiem). Nowy silnik V stroma 1000 w takim moto też był by świetny ale jak widzę ludzie jakoś strasznie się nie rzucali na SV 1000.
OdpowiedzV2 z V-stroma 1000 w tym motocyklu miałby większy sens.
Odpowiedz