Suzuki GSR1000 ju¿ wkrótce!
Dobre wieści dla fanów power nakedów. Jak podaje niemiecki Motorrad, w drodze jest Suzuki GSR1000. Doskonale znamy GSR600 oraz GSR750, ale miejsce na mocnego nakeda stało puste w ofercie Suzuki od czasu kiedy zaprzestano produkcji B-Kinga. GSR1000 (to nie jest jeszcze oficjalna nazwa, ale spodziewajmy się, że taka będzie) dostanie silnik z Suzuki GSX-R1000, który ma 185 KM. Taka moc raczej jednak się nie pojawi, zatem wyczekujmy liczby na poziomie 160 KM. Na pierwszy rzut oka GSR1000 wygląda bliźniaczo do mniejszych wersji. Zawieszenie USD zdaje się być podobne do tego z litrowego Gixxera i idę też o zakład, że na pokładzie znajdzie się też debiutująca w Suzuki V-Strom kontrola trakcji. Wszystko wskazuje na to, że premiera odbędzie się na targach Intermot w Kolonii jesienią tego roku. Dajcie nam znać, co o tym myślicie.
Top 5 motocykli, z którymi GSR1000 będzie musiał rywalizować:
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeMy¶lê, ¿e to bêdzie godny rywal S1000R je¿eli chodzi o osi±gi a co do wygl±du to podoba mi siê bardziej ni¿ S1000R. Jednak muszê przyznaæ, ¿e z praktycznego punktu widzenia ten motocykl ma ma³o ...
OdpowiedzSmigam na XJR1300 i nie uwazam zeby to moto by³o jak Ty to mówisz freakiem. Wyglada klasycznie, jest wygodne, a wiêkszo¶æ plastyków zjada spod ¶wiate³.
Odpowiedzmam litra i nie bêdê odwija³ ...
OdpowiedzTo jest mega wiadomo¶æ. Mam GSR750 i jest po prostu zajefajny, wiêc ju¿ widzê siebie na literku :)
OdpowiedzFajny moto by wyszed³ jak by tak z 2 silników SV 650 zrobiæ V4 (podobny jak w starej Hondzie Magnie) o mocy tak ze 150KM, do tego 5 biegów (mniej wajchowania bo liczy siê frajda z jazdy a nie ...
OdpowiedzPo co 1300 V4, skoro jest od¶wie¿ony silnik V2 z VStroma 1000. Daæ takiemu nakedowi 120-130 KM i elektronikê. Na bank by³ by fajniejszy ni¿ GSR 1000.
OdpowiedzV4 dlatego ¿e równiej pracuje ni¿ V2, mniej szarpie na niskich obrotach oraz mi siê bardziej podoba jego d¼wiêk (przypomina mi d¼wiêk motocykli z Mad Maxa). Natomiast 1300 ¿eby mia³o mnóstwo momentu obrotowego ju¿ od samego do³u. Mia³em na my¶li silnik który ma ma³o biegów (5 biegów) i mnóstwo momentu i mocy aby nie musieæ za du¿o redukowaæ a jak zredukowaæ to mieæ naprawdê ni¿szy bieg a nie podobny (w FZS 1000 jest ma³a ró¿nica np miedzy 5 a 6 biegiem). Nowy silnik V stroma 1000 w takim moto te¿ by³ by ¶wietny ale jak widzê ludzie jako¶ strasznie siê nie rzucali na SV 1000.
OdpowiedzV2 z V-stroma 1000 w tym motocyklu mia³by wiêkszy sens.
Odpowiedz