tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykle kultowe, klasyczne, legendarne - co warto kupić?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motocykle kultowe, klasyczne, legendarne - co warto kupić?

Autor: Łukasz „Boczo" Tomanek 2010.07.02, 15:02 12 Drukuj

strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Przedstawiamy Wam zestawienie najlepszych pretendentów do miana motocykla klasycznego. Kryteria były wyjątkowo ostre. Zobaczcie, co nam z tego wyszło.

Czym tak naprawdę jest motocykl klasyczny? Większości ludzi to sformułowanie kojarzy się z stojącym na poboczu Dnieprem, najczęściej w kałuży własnego oleju. Naszym zdaniem motocykl klasyczny to motocykl, który w jakiś sposób odcisnął swoje piętno na historii. Wyglądem, osiągami, popularnością, rozwiązaniami technicznymi. Motocykl, o którego posiadaniu można mówić z dumą. Motocykl, który można, a nawet powinno się podziwiać.

Takie kryteria spełnia mnóstwo sprzętów, dlatego też przy naszej selekcji wprowadziliśmy dodatkowe kryteria. Motocykl musi nadawać się do jazdy. I nie chodzi tu o przejażdżkę do kościoła, czy po mieście raz na kwartał. Chodzi o normalne użytkowanie, takie jak 10, 20, 30 lat temu. Każdy sprzęt w zestawieniu musi jeździć, musi być porządnie wykonany, musi reprezentować sobą jakąś wartość historyczną i nie może kosztować miliona dolarów. Nie chodzi nam o eksponaty, które rozpadają się, gdy zawieje mocniejszy wiatr i do których powinno się wynająć kustosza we włochatych kapciach.

Ważne jest też, aby dany motocykl dobrze trzymał cenę, aby po latach przy jego sprzedaży tylko zyskać. Czasy, kiedy po worek pomarańczy do NRD wysyłano karawany przeminęły, miejmy nadzieję, bezpowrotnie. Dziś wszystko można kupić, a w tym także motocykl, bez wychodzenia z domu. Sposobów jest sporo. Mamy nasze portale aukcyjne, które bez wątpienia są najpopularniejszą formą zaopatrywania się w sprzęt. Mamy portale zagraniczne (z mobile.de i Ebay.com na czele), obfitujące we wszelkiego rodzaju motocykle, w tym interesujące nas dziś perełki. Mamy komisy i prywatnych importerów (którzy nie lubią określenia „handlarz"), do których możemy wysłać naszego prywatnego transportera, który nabyty drogą internetową motocykl przywiezie nam na podwórko. Oznacza to, że każdy, kto dysponuje dziś komputerem i dostępem do Internetu może kupić co tylko mu się wymarzy, w dowolnym zakątku naszego globu. Narzędzia do osiągnięcia celu zatem są. Pytanie tylko, co jest warte uwagi, jeśli chcemy mieć klasyka.

VMAX 4
Ducati 916 5
BuellXB12 5
RC30 7
GSXR1100 3

strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

NAS Analytics TAG

Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę