IV Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów - pierwsze zapowiedzi
Mamy już pierwsze informacje na temat tego, co zobaczyć będzie można na zbliżającej się wielkimi krokami IV Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów. Wszystko wskazuje na to, że w Warszawie dla publiczności dostępne będą wszystkie najważniejsze nowości na nadchodzący sezon.
Yamaha przygotowała dla was nowego TMaxa. Wygląda jak maksi skuter, a jeździ jak rasowy motocykl. Takie założenia przyjęli konstruktorzy Yamahy podczas konstruowania nowego TMAX’a. Wszystkie zalety poprzedniej generacji zostały zachowane i co ważniejsze, większość z nich udoskonalono. Ewolucja nowego TMAX’a to nie tylko wygląd, zupełnie nowa jest także jednostka napędowa o pojemności 530 cm3 oraz przeniesienie napędu, które obecnie stanowi pas napędowy, które jest pierwszym tego typu rozwiązaniem na rynku.
Kolejną nowością Yamahy jest poręczny skuter Xenter o pojemności 155 cm3, będący doskonałą propozycją codziennego środka transportu w mieście. Wysokie zawieszenie oraz koła o średnicy 16 cali sprawdzą się w ruchu ulicznym, a obszerny i płaski podnóżek zapewni komfort w czasie jazdy.
Mimo, że na pierwszy rzut oka motocykl niewiele się zmienił, to nowa Yamaha R1 ma w sobie nowe rozwiązania, które warto poznać. Znalazł się w niej zapożyczony z wyścigów MotoGP 6-trybowy system kontroli trakcji (TCS).
Odnowiona Yamaha WR450F jest prawdziwym spełnieniem marzeń fanów terenowej jazdy, gdyż łączy osiągi maszyny z klasy 450cc z poręcznością prowadzenia małej 250’tki. Zupełnie nowy jest układ wtrysku paliwa, który w połączeniu z 5-zaworowym silnikem o pojemności 449 cm3 daje jeszcze lepsze przyspieszenie, a moc oddawana jest w sposób liniowy.
Nie będziecie nudzić się także na stoisku BMW. W 2012 roku BMW Motorrad powraca do segmentu skuterów z dwoma zupełnie nowymi konstrukcjami – C 600 Sport oraz C 650 GT. Oba napędza ten sam, dynamiczny silnik o pojemności 647 cm3 i mocy 60KM (44 kW). Dzięki najnowocześniejszemu w tej klasie systemowi ABS, opcjonalnymi LEDowymi światłami do jazdy dziennej oraz rewolucyjnemu zawieszeniu skutery BMW gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz doskonałe prowadzenie.
Zmiany wprowadzone w S 1000 RR na rok 2012 były niewielkie ale znaczące. Zmieniono m. in. charakterystykę krzywej mocy i momentu obrotowego oraz geometrie ramy. Dzięki tym zmianom nowy BMW S 1000 RR stał się jeszcze szybszy i poręczniejszy. Delikatne zmiany stylistyczne w dużym stopniu poprawiły i tak doskonałą aerodynamikę.
Nazwa Sertao odwołuje się do płaskowyżu położonego w północno-wschodniej Brazylii gdzie odbywa się część Rajdu Dakar. Nazwa ma podkreślić bardziej terenowy charakter motocykla. G 650 GS Sertao napędzany dobrze znanym, jednocylindrowym silnikiem o mocy 48 KM (35 kW) jest idealnym motocyklem aby zacząć swoją przygodę z Enduro.
W modelu F 800 R na rok 2012 wprowadzono lekkie poprawki stylistyczne które nadają motocyklowi bardziej dynamiczny charakter. Zmieniony design dopełnia paleta nowych kolorów.
BMW Motorrad to nie tylko motocykle ale również kolekcja ubiorów motocyklowych z najwyższej półki, desygnowane dla każdej grupy motocykli. Nowością prezentowaną w tym roku będzie kolekcja ubrań stworzona specjalnie dla użytkowników skuterów. Począwszy od nowego kasku AirFlow 2 poprzez kurtki (Boulder Neon, Urban), rękawiczki aż po buty – ubrania z kolekcji BMW Motorrad dają poczucie komfortu oraz bezpieczeństwa przy pokonywaniu kilometrów nie tylko Wielkich Miast.
Podczas targów zapraszamy do zapoznania się z ofertą BMW Financial Services dotyczącej zarówno finansowania zakupu motocykli (3asy Ride Leasing oraz 3asy Ride Kredyt) jak i specjalnego, promocyjnego Ubezpieczenia Motocykli BMW 3,3%.
Wysyp nowości na zbliżający się sezon zobaczycie u Hondy. Nowy kształt przedniej owiewki nadaje bardziej agresywny i dynamiczny wygląd CBR1000RR Fireblade model 2012. Ciekłokrystaliczny panel instrumentów z lap timerem, wskaźnikiem zapiętego biegu i obrotomierzem z czterema trybami wyświetlania czyni motocykl jeszcze przyjaźniejszym.
Honda z dumą prezentuje także kolejny model, który bazuje na unikalnej konstrukcji silnika o układzie V4. Crosstourer, motocykl segmentu Adventure, zaprezentowany po raz pierwszy jako koncept w 2010 roku, dzięki silnikowi o pojemności 1200 cm3, niespotykanej stylistyce, zawieszeniu o dużym skoku, komfortowej, wyprostowanej pozycji za kierownicą jak i systemowi kontroli trakcji, C-ABS, czy też opcjonalnej przekładni dwusprzęgłowej, jest wszechstronnym modelem gotowym na nawet ryzykowne wyprawy.
NC700X jest motocyklem typu Crossover, co oznacza że łączy w sobie duże skoki zawieszenia i pozycję kierowcy typową dla pojazdów segmentu Adventure, ze świetną stabilnością, niezawodnymi hamulcami i rewelacyjnymi osiągami, znanymi jedynie ze sprzętów szosowych. Motocykl ten oferuje dużo przyjemności z jazdy, a do tego funkcjonalność i łatwość użytkowania.
NC dostępny jest także w ulicznej wersji 700S. Sercem tej nowej maszyny, jest specjalnie opracowany silnik i układ przeniesienia napędu. Lekki i zwarty, chłodzony cieczą, rzędowy dwucylindrowiec o pojemności 669,6 cm3 umiejscowiono tak, by środek ciężkości znajdował się jak najniżej. Duży moment dostępny jest od najniższych prędkości obrotowych..
Ikona Hondy powraca w nowej odsłonie. Gold Wing 2012 zaprojektowany specjalnie dla osób kochających podróże i ceniących sobie komfort został wyposażony w nową generację urządzeń elektronicznych. Nowy przyjazny interfejs z 6 dodatkowymi głośnikami pozwoli bez problemu połączyć się z urządzeniami typu iPod, iPhone czy pendrive USB.
VFR 1200F to doskonałe połączenie motocykla do sportu i turystyki na bazie najnowocześniejszych technologii oraz silnika o tradycyjnym dla Hondy układzie V4 i pojemności 1200 cm3. Od 2012 roku udoskonalony i rozbudowany o system kontroli trakcji. Oferuje lepszy moment w dolnym zakresie obrotów, powiększony zasięg (ponad 300 km) dzięki mniejszemu zużyciu paliwa oraz większemu zbiornikowi, a także zmodyfikowaną dwusprzęgłową przekładnię - Honda Dual Clutch Transmission.
Integra, dzięki zamontowaniu silnika i zaawansowanego układu przeniesienia napędu w sztywnej, stalowej ramie, prowadzi się jak klasyczny motocykl. Wysokiej klasy zawieszenie, C-ABS oraz duże, 17 - calowe koła, z szerokimi oponami o rozmiarach 120/70 z przodu i 160/60 z tyłu, pozytywnie wpływają na wrażenia z jazdy.
Vision 50 i Vision 110 adresowane są na miasto. Kluczowym kryterium przy pracach nad tym projektem było skonstruowanie trwałego, bezpiecznego oraz łatwego w obsłudze pojazdu przewidzianego do codziennego użytku.
CRF250R i CRF 450R to kolejna generacja hondowskich crossówek odnoszących sukcesy na torach crossowych całego świata. Kompaktowa budowa, świetne osiągi, a także unikalne w tej klasie rozwiązania, takie jak amortyzator skrętu czynią z CRF groźną broń na każdym torze crossowym.
Skoro jesteśmy przy crossówkach, to nie można nie wspomnieć o marce Diabolini, która przygotowała na sezon 2012 szereg nowości dla swoich klientów. Gama motocykli rozpoczyna się od najmniejszego pojazdu dla młodych adeptów sportów motocyklowych-modelu XB-19 z 70cc silnikiem kołami 10/10" i automatyczną skrzynią biegów. Następnym modelem w kolejności pojemności silnika, mocy i wielkości jest model DIABOLINI XB-20 90cc na kołach 12/10", kolejne modele to już 125cc 14/12" - XB-21D i AGB 37RS 14/12" i 17/14", 150cc 14/12"- XB-30. Powyżej 150cc pojemności zaczynają się już pojazdy dla dorosłych użytkowników: AGB 38 250cc 21/18", XB-33 250cc 21/18" i XB-35 250cc 21/18", a cała oferta kończy się topowym modelem DIABOLINI XZ250 4V z 28KM silnikiem chłodzonym cieczą i charakterystyką motocykla gotowego na tor.
Imprezy motocyklowe to jednak nie tylko same motocykle. Prezentację swojej nowej kolekcji zapowiedział importer odzieży Rukka, oraz kasków Schuberth.
Więcej informacji o nowościach, które będziecie mogli zobaczyć w Halach MT już wkrótce. Wszystkich chętnych do odwiedzenia Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów zapraszamy w imieniu organizatora w dniach 2-4 marzec 2012 do hal wystawienniczych MT Polska przy Marsa 56.
Godziny otwarcia hal dla gości odwiedzających targi:
Piątek | 2 marca 2012 roku | 12.00 - 20.00 |
Sobota | 3 marca 2012 roku | 10.00 - 18.00 |
Niedziela | 4 marca 2012 roku | 10.00 - 18.00 |
Bilety na targi można nabyć bezpośrednio w kasach targowych.
Kasy targowe nie obsługują kart płatniczych, na terenie hali MT Polska znajduje się bankomat Pekao SA.
Koszt biletu normalnego - 25 zł
Koszt biletu ulgowego - 15 zł
Bilet ulgowy przysługuje dzieciom do lat 10 za okazaniem legitymacji szkolnej
Zakupiony bilet jest ważny na jeden dzień. Istnieje możliwość wielokrotnego wychodzenia i wchodzenia na targi w dniu, w którym zakupiono bilet za okazaniem pieczątki, którą można otrzymać przy wyjściu.
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeOjejku Ojejku!!!! 25 zeta za możliwość obejrzenia oferty kilku producentów? Przecież to bez sensu, powinno być odwrotnie. W zeszłym roku było już zupełnie bidnie dla zwiedząjących, Diavel nie do ...
OdpowiedzTo sie przejdz i nie bij piany!!
OdpowiedzWszyscy licza tą kase..., zrobili by normalny za 15 PLN przyszło by 4x wiecej osob, a tak pojdzie tylko sam ojciec, a rodzina zostanie w domu...
OdpowiedzNo teraz już nawet popatrzeć za darmo się nie da
Odpowiedzpotwierdzam swoja obecnosc na targach!
Odpowiedzpotwierdzam swoja obecnosc na targach!
OdpowiedzTyle o BMW piszecie, ale poskąpiliście ich zdjęć...
Odpowiedz