Ducati Multistrada V4 2020. Opis, dane techniczne, zdjêcia
Ducati Mutistrada V4 w testowej, przedprodukcyjnej wersji, została sfotografowana w czasie prób drogowych w okolicach Bolonii. Będzie to trzeci model z widlastą czwórką w ofercie włoskiego producenta.
W tym roku okrętem flagowym Ducati jest Multistrada 1260 GT. Choć pogłoski o V4 w tym turystyku pojawiły się już w ubiegłym roku, Włosi wprowadzą motocykl na rynek dopiero w 2021. O ile oczywiście nic nie stanie na przeszkodzie, na przykład kryzys spowodowany wirusem.
Multistrada V4 napędzana będzie znanym z modeli Streetfighter i Panigale V4 silnikiem o pojemności 1103 cm3. Mimo większej liczby cylindrów, jednostka napędowa jest lżejsza i bardziej kompaktowa niż V-twiny 950 i 1260. Moc wyniesie około 190 KM. To 18 KM mniej, niż mają Streetfighter i Panigale V4, zatem spodziewamy się, że kosztem niższej mocy, charakterystyka przebiegu momentu obrotowego zmieni się dla poprawienia elastyczności.
Zdjęcia Multistrady V4 pokazują, że motocykl wyróżniał się będzie czerwoną stalową ramą pomocniczą. Rama główna wygląda na odlewaną, z silnikiem jako elementem nośnym. Przód motocykla nieznacznie przekonstruowano - reflektor jest szerszy niż w innych wersjach, inaczej wyglądają także wloty powietrza. Zniknął pływający uchwyt tablicy rejestracyjnej. Zastąpiono go klasycznym mocowaniem pod kanapą.
Z przodu znalazło się coś, co może być radarem Ducati ARAS (Advanced Rider Assistance System), który ostrzega kierowcę w sytuacji, gdy konieczne jest nagłe hamowanie. Multistradę V4 zobaczymy najprawdopodobniej podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie. Na zdjęciu tytułowym Multistrada 1260 GT.
Więcej o mootcyklach Ducati przeczytasz na http://ducatipolska.pl/
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze