tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Barton Classic 125. Klasyczny chopper na prawo jazdy B
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Barton Classic 125. Klasyczny chopper na prawo jazdy B

Autor: Redakcja 2024.11.26, 16:31 Drukuj

Moda na motocykle typu chopper, czy cruiser nie przemija nigdy. Nie dziwi zatem fakt, że producenci starają się mieć w ofercie pojazdy tego typu. Jeżeli dodamy do tego popularność pojemności 125 cm3 w Polsce, to możemy być pewni, że taki ponadczasowy design będzie się dobrze sprzedawał.

NAS Analytics TAG

Barton Classic 125 jest tego doskonałym przykładem. Prosta, sprawdzona konstrukcja oparta na stalowej ramie, klasycznym widelcu teleskopowym i wahaczu z dwoma amortyzatorami, oraz koła o średnicy osiemnastu cali z przodu i szesnastu z tyłu, nadają temu jednośladowi wygląd za jakim tęsknią miłośnicy motoryzacji zza oceanu Atlantyckiego. Uzupełnieniem wizerunku jest zbiornik w kształcie kropli wody, który pomieści 13 litrów paliwa. Przechodzi on łagodnie w szeroką, podwójną kanapę na końcu której znajduje się bagażnik w kolorze czarnym, który aż prosi się o chrom, którym została pokryta kierownica wyprofilowana tak, żeby kierujący mógł przyjąć wygodną, wyprostowaną pozycję.

Zegary, a właściwie jeden centralny licznik, przekazuje niezbędne informacje zachowując przy tym klasyczny wygląd. Klasyczna jest również okrągła przednia lampa. Z tyłu za to lampę wkomponowano w błotnik, co uznać można za dobrą decyzję bo nie zasłania pięknej linii błotnika.

Silnik to klasyka gatunku. Wzorowany na nieśmiertelnej Hondzie CG, chłodzona powietrzem jednostka napędowa o pojemności 125 cm3 i mocy 12 koni mechanicznych, zapewnia przyzwoite osiągi zachowując przy tym umiarkowany apetyt na paliwo.

NAS Analytics TAG

Układ hamulcowy tarczowy na obu osiach wspomagany przez układ CBS, działa prawidłowo i jest skuteczny, może dlatego, że masa pojazdu wynosi tylko 125 kilogramów.

Pozycja na tym motocyklu jest wygodna dla osób o wzroście do 180 centymetrów. Wyżsi kierowcy mogą narzekać na dosyć małą ilość miejsca na nogi. Mi osobiście troszkę brakuje wysunietych do przodu podnóżków wyposażonych w podesty. Gorzej się wtedy skręca, ale za to wygodniej jedzie na dłuższym dystansie.

Barton Classic 125 zaskoczył mnie pozytywnie swoją zwinnością i wygodą. Oczywiście jestem przyzwyczajony do większych maszyn, więc osiągi pod moją masą były przeciętne, niemniej jednak przelotowa prędkość na poziomie 90 kilometrów na godzinę to standard dla tej kategorii. Polecam udać się na jazdę próbną, bo w tej cenie (8 799 zł.) naprawdę ciężko o konkurencję.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê