2023 Benelli TRK 702 i TRK 702 X. Opis, zdjęcia, dane techniczne
Podczas targów w Mediolanie Benelli przedstawiło Europie kolejną wersję swojego bestsellerowego modelu TRK, a mowa o 702 i 702 X. Motocykl otrzymał zupełnie nowy, dwucylindrowy silnik i kilka ciekawych rozwiązań technologicznych.
Motocykl Benelli TRK 702 będzie napędzany silnikiem o pojemności 698 cm3, który generuje maksymalną moc 76,2 KM przy 8750 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 68,2 Nm przy 6250 obr./min. Sparowano go z sześciostopniową skrzynią biegów, która współpracuje z mokrym sprzęgłem. Maszyna będzie dostępna także dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Rama to stalowa konstrukcja rurowa z modelu TRK 502. Benelli TRK 702 otrzyma zawieszenie o skoku 140 mm z przodu i 168 mm z tyłu. Dodatkowo tylny amortyzator ma regulację napięcia wstępnego sprężyny i odbicia. Hamulce składają się m.in. z dwóch tarcz o średnicy 320 mm z przodu i jednej tarczy o średnicy 260 mm z tyłu. Wersja szosowa będzie miała koła o średnicy 17 cali. W modelu TRK 702 X skok tylnego zawieszenia zwiększono do 173 mm, a koła mają średnicę 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu. Pojemność zbiornika paliwa to 20 litrów.
Informacje na temat motocykla będą pokazywane na kolorowym wyświetlaczu TFT o przekątnej 5 cali, który dodatkowo wyposażono w moduł Bluetooth i sterowanie przyciskami na kierownicy. Oświetlenie wykonano w technologii LED. Jako akcesorium będzie można dokupić kamerę wbudowaną z przodu motocykla, która pozwoli na pobieranie materiałów przez Wi-Fi. Motocykle mają być dostępne w salonach wczesną wiosną 2023 roku.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeGdyby nie było takiej wielkiej obsówy z jego premierą na polskim rynku (i nie tylko polskim) to też bym się na niego połasił. Zamiast tego zostałem dumnym posiadaczem Tigera 900 GT. Żałować- nie ...
OdpowiedzZamówiłem ten motocykl. Za tą cenę nic lepszego nie znajdziecie . Nowy z wystarczającymi osiągami do turystyki. Myślę ,że jeżeli wystarczy możliwości produkcyjnych to będzie mega hit. Zniszczą...
OdpowiedzTeż zamówiłem i czekam z niecierpliwością
OdpowiedzO proszę, jak widać przełączniki na kierownicy nadal wyglądają jakby zostały wyciągnięte z Żuka. Cena? Pewnie będzie absurdalna.
OdpowiedzMam praktycznie prawie identyczne w TRK502x. Używam i są wygodne, są też podświetlone, czego niektórzy moi koledzy w "teoretycznie" lepszych maszynach nie mają. Moim zdaniem (po dwóch latach z TRK) to jest mega strzał w dziesiątkę. W zasadzie to jest odpowiedź na podstawową bolączkę 502, czy moc silnika. Jak tylko trk702 będzie dalej na dole stawki cenowej to będzie hitem.
OdpowiedzCo ci przeszkadzają przełączniki? A czego mają być? Z Lexusa? Na moto na którym wywalisz się w terenie raz w tygodniu mają być z anodowanego tytanu? Nie przesadzaj . A cena? Cenę ustali rynek i klienci!
Odpowiedz