Zmienne fazy rozrz±du w Suzuki V-Strom 1000?
V-Strom 1000 mógłby otrzymać zmienna fazy rozrządu już w przyszłym roku. Japońsku Urząd Patentowy zarejestrował plany dotyczące implementacji tego rozwiązania w dwucylindrowej jednostce stosowanej w turystycznym sprzęcie Suzuki.
Wzorem najnowszej Ducati Multistady, V-Strom 1000 miałby otrzymać zmienne fazy rozrządu. Suzuki nazywa swój system 3D i jego głównym celem jest ograniczenie spalania. Wedle opisu dostępnego na stronach producenta, zmienne fazy rozrządu w przypadku silnika używanego w V-Stomie 1000 pozwalają zredukować spalanie o 20%, przy 6% wzroście momentu obrotowego.
Zachodni komentatorzy sugerują, że zmienne fazy rozrządu mogłyby pojawić się w V-Stromie 1000 już w przyszłym roku wraz z modelem 2016.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeLiterowka na literowce, oczy bola...
Odpowiedz