Wyprzedzał na podwójnej ciągłej, zaliczył lowside'a
Kojarzycie ten czerwono biały znak zakazujący wyprzedzania w pewnych miejscach, prawda? Np. tam, gdzie jest podwójna linia ciągła, na zakrętach.
Jest on tam nie bez powodu. Po prostu kiepskim pomysłem jest tam wyprzedzanie. Bohater poniższego filmu przekonał się w trudny sposób, ponieważ chciał wyprzedzić swojego kumpla po zewnętrznej, na podwójnej linii ciągłej, która jakby nie było posiada gorszą przyczepność niż asfalt. Efekt - bardzo długi, bolesny i widowiskowy lowside.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzePodbiło mu tylne koło na odblasku a nie łączeniu asfaltu. Odblaski są wypukłe stosowane pomiędzy podwójna ciągłą i u nas w kraju też takie są. Dobrze, żę nie poleciał za barierkę bo skończyło by ...
Odpowiedzco ma ciągła z tym współnego?
Odpowiedzja się dziwię, że on sobie łap i kolan nie zdarł, bez rękawiczek
Odpowiedzjeśli miał by złamaną stopę to but by mógł być czymś na wzór gipsu więc dobrze zrobił
Odpowiedzjeśli miał by złamaną stopę to but by mógł być czymś na wzór gipsu więc dobrze zrobił
Odpowiedzto nie wina przyczepności, tylko łączenia asfaltu. Widać, że kolesia nieźle wybiło w powietrze
Odpowiedz