tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Tak będzie wyglądać Suzuki GSX-R1000R i GSX-R250?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Tak będzie wyglądać Suzuki GSX-R1000R i GSX-R250?

Autor: Beavis 2015.07.28, 12:36 1 Drukuj

Japoński magazyn Young Machine na okładce nadchodzącego numeru umieścił rzekomo dwa nowe modele Suzuki - GSX-R1000R i GSX-R250.

W sieci pojawiła się wrześniowa okładka japońskiego magazynu motocyklowego Young Machine, na której rzekomo znajdują się dwa zupełnie nowe modele Suzuki, które mielibyśmy zobaczyć na drogach już w przyszłym roku.

NAS Analytics TAG

O następcy obecnego w ofercie, wysłużonego GSX-R1000 pisaliśmy już wcześniej. Wtedy w kontekście możliwości otrzymania zmiennych faz rozrządu. Według Young Machine nowy model nosiłby nazwę GSX-R1000R, sugerując, że maszyna byłaby bardziej pokrewna z prototypem z Grand Prix, modelem GSX-RR. Motocykl z okładkowej wizualizacji otrzymał zupełnie nowe, podwójne lampy i typowe dla Suzuki malowanie.

Oczywiście, sprzęty z okładki to tylko wybujała wyobraźnia grafików. Mimo to, dzięki patentowym rysunkom, już teraz można wnioskować, że nowy GSX-R będzie posiadał nie tylko zmienne fazy rozrządu, ale także przesunięte czopy wału korbowego (jak w Yamasze R1) oraz pełen pakiet elektronicznych wspomagaczy, od sportowego ABS-u po kontrolę trakcji. Obok GSX-R1000R na okładce znajduje się GSX-R250. W odróżnieniu od tandetnie wyglądającego (i niedostępnego w Europie), chłodzonego powietrzem Gixxera 250, GSX-R250 prezentuje się bojowo. Byłoby świetnie, gdyby Suzuki w końcu wróciło na rynek małych, sportowych motocykli.

Odkładając spekulacje i wizualizacje na bok, moim zdaniem to właśnie w małych pojemnościach jest szansa dla dotkniętego kryzysem Suzuki. Zamiast bawić się w sportowe litry, gdzie ciężko ugryźć nawet kawałek rynku, a sam rynek jest bardzo mały, Suzuki powinno skoncentrować się na małych pojemnościach i motocyklach użytkowych. Gdyby polać to odpowiednio japońskim sosem (nie tak bezpłciowym ja teraz) i dodać dobre ceny, to Suzuki mogłoby za kilka lat nie pamiętać o jakimkolwiek kryzysie.

Póki co pozostaje nam tylko trzymać kciuki za Suzuki i czekać na nowości, które Japończycy powinni pokazać podczas jesiennych targów EICMA.

Foto: autoevolution

Reklama

ZOBACZ NOWE MODELE »
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jaki olej do motocykla polecasz najbardziej?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę