2015.07.14, 13:24
6
Drukuj
Tagi
Zobacz również
- Gigantyczny wzrost sprzedaży nowych opon motocyklowych w Polsce
- Jak dobrać ciśnienie opony motocyklowej, jak zużywa się opona - czyli kolejny Vlog "Mogę być szybki"
- Jak poprawić przyczepność opon motocykla i od czego ona zależy
- Wybuchająca opona
- Jak wybrać opony do turystycznego enduro?
- Wyciśnij wszystko ze swoich opon!
- Mała wielka różnica - opony w małych motocyklach
- Rozmiar ma znaczenie - o oponach motocyklowych!
- O ile jesteś wolniejszy na zużytej oponie MX?
- Yamaha YZF-R1 - odrodzenie
- Nowoczesne opony sportowe - jak działają?
Dodaj komentarz
GIEŁDA - NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Polecamy
Aktualności
reklama
|
sklep Ścigacz
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSkoro na tych oponach różnica na okrężeniu wynosi 3s, to znaczy że to jest PRZEPAŚĆ.
Odpowiedzwyglada na to ze ktos robi loda bridgestronowi... ale cos... to tak jak w niemieckich testach zawsze wygrywa metzeler....
OdpowiedzPrzeciez jest na samej gorze na pisane ze "we współpracy z Bridgestone". Kazdy producent probuje przebić sie ze swoim, takie czasy. Jakby wspomniany Metzeler chciał to pewnie tez by coś zrobił razem ze ścigaczem. Poza tym za korzystanie z serwisu nie placisz ani zlotowki, a z czegos trzeba utrzymac ludzi i serwery. Na prawde nie wiesz jak dziala dzisiejszy swiat?
OdpowiedzDlaczego z przodu większe ciśnienie, a na tył mniejsze ?? w serwisówce piszą na odwrót, ktoś mi to sensownie wytłumaczy ?
Odpowiedzciśnienie ustawione jest na zimno, natomiast tylna opona rozgrzewa się na torze nieporównywalnie bardziej niż przednia. Po 2-3 okrążeniach ciśnienia będą już pewnie równe
OdpowiedzTo standard przy jeździe torowej - tylna opona jest bardziej obciążona, musi na wyjściach z zakrętu przenieść jak najwięcej mocy na asfalt nawet w złożeniu, jak możesz przeczytać w artykule powierzchnia kontaktu opony z podłożem jest niewielka, gdy zwiększasz ciśnienie w oponie tym bardziej zmniejsza się, gdy stosujesz niższe ciśnienie - zwiększa.
Odpowiedz