2015.06.25, 14:11
6
Drukuj
Tagi
Zobacz również
- Jak poprawić przyczepność opon motocykla i od czego ona zależy
- Jak wybrać opony do turystycznego enduro?
- Wyciśnij wszystko ze swoich opon!
- Mała wielka różnica - opony w małych motocyklach
- Rozmiar ma znaczenie - o oponach motocyklowych!
- O ile jesteś wolniejszy na zużytej oponie MX?
- Yamaha YZF-R1 - odrodzenie
- Opona sportowa vs opona wyścigowa - jak to działa?
Dodaj komentarz
GIEŁDA - NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Polecamy
Aktualności
reklama
|
sklep Ścigacz
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeTestowanie opon sportowych w grupie C to chyba małe nieporozumienie, w gr C to turystyczne można testować albo enduro. Dać te kapcie komuś w GR. A na seryjnej maszynie żeby przetestował podać ...
OdpowiedzTez bylem w tym dniu na SD. Tym motocyklem jezdziło dwóch kierowców,jeden testował S20 evo w grupie C,a drugi jezdził na R10 w grupie A. Więc na takich oponach i takim nowym koniu lusterka nie przeszkadzają e tym zeby zrobić 1.46.
OdpowiedzNo tak, ale ja bylem na tym speed dayu i oni jezdzili tez w grupie A. 1.46 na takich gumach motorem z ulicy z lusterkami to nie jest slaby czas.
OdpowiedzA gdzie dużymi literami "Artykuł sponsorowany" ? :)
OdpowiedzA czy każdy artykuł, w którym użyją jakiegoś produktu jakiegoś producenta musi być od razu reklamą? Jak mówisz, że produkt A jest dobry i wymieniasz dlaczego, to też zawsze dostajesz hajs od firmy? Nie. To skończ głupio pisać. 27Zaku.wordpress.com
Odpowiedz