tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykl Honda NT1100 2025 w nowej ods³onie. Nowy wariant z elektronicznym zawieszeniem
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motocykl Honda NT1100 2025 w nowej ods³onie. Nowy wariant z elektronicznym zawieszeniem

Autor: Wojciech Grzesiak 2024.10.01, 10:59 Drukuj

Honda zaprezentowała nową odsłonę modelu NT1100 i przy okazji dodała nową wersję o wszystko mówiącej nazwie NT1100 Electronic Suspension. Nie jest to jedyna nowość w japońskim turystyku, a lista zmian jest całkiem spora i obejmuje również silnik oraz wygląd motocykla.

Nowe owiewki mają ostrzejszy kształt, ale przede wszystkim nową szybę, której wysokość może być regulowana jedną ręką. Górne i dolne elementy aerodynamiczne zostały poprawione dla jeszcze lepszej efektywności podczas jazdy w deszczu oraz z wysoką prędkością. Pojawiły się też światła LED do jazdy dziennej ze zintegrowanymi kierunkowskazami. Ten sam manewr zastosowano również w nowej Hondzie X-ADV. Błotniki wydłużono o 150 mm dla zapewnienia lepszej ochrony kierowcy i pasażera przed wodą i błotem. Do tego mamy powiększone kufry, które mają pomieścić kask integralny oraz przeprojektowaną kanapę.

NAS Analytics TAG

Silnik nadal ma pojemność 1084 cm3 i jego parametry nie uległy zmianie. Jednak przeprojektowanie układu dolotowego, komory spalania i układu wydechowego sprawiły, że wartość momentu obrotowego dostępnego w niskim i średnim zakresie obrotów wzrosła o 7 proc. Skrzynia DCT została poprawiona, jeśli chodzi o pracę w niskim zakresie obrotów i współpracuje z IMU dla lepszego działania w zakrętach.

Sześcioosiowy moduł inercyjny jest teraz odpowiedzialny za nadzorowanie pracy systemów Honda Selectable Torque Control z Wheelie Control, Cornering ABS oraz systemu zapobiegania unoszeniu tylnego koła. Kierowca może wybrać takie tryby jazdy jak Urban, Rain i Tour lub skonfigurować dwa własne, gdzie ustawiane są moc oraz hamowanie silnikiem. Kolorowy wyświetlacz ma moduł Bluetooth i obsługę Apple CarPlay oraz Android Auto.

Nowością na sezon 2025 jest też Honda NT1100 w wariancie Electronic Suspension, który ma zawieszenie Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA). Nie tylko dostosowuje się ono do warunków drogowych, ale również pozwala regulować napięcie wstępne sprężyny tylnego amortyzatora bez konieczności zatrzymywania się.

Honda NT1100 na rok 2025 będzie dostępna w trzech kolorach - nowych Mat Warm Ash Metallic oraz Gunmetal Black Metallic i w już dostępnym Pearl Hawkseye Blue. Producent przewidział dwa pakiety akcesoriów. Pierwszy to Urban Pack, który ma kufer centralny o pojemności 50 l z torbą wewnętrzną oraz oparciem i alarm. W pakiecie Voyage jest kufer centralny, torba na zbiornik paliwa o pojemności 4,5 l, komfortowa kanapa, komfortowe podnóżki pasażera i dodatkowe światła przeciwmgłowe.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê