Moto Guzzi V85 TT 2019. Producent ujawnia wiêcej detali podró¿nego enduro
Moto Guzzi V85 TT, czyli klasyczne enduro, jak nazywany jest ten motocykl, stał się jednym z najważniejszych motocykli na stoisku producenta. Poznaliśy wreszcie nieco więcej detali.
O klasyce tego motocykla najlepiej świadczy nowy, choć do bólu klasyczny silnik. Chłodzony powietrzem, wzdłużny V-twin o pojemności 853 cm3 ma dwa zaworami na cylinder. Maksymalna moc to mało imponujące 80 KM, wrażenia nie robi też moment obrotowy - 80 Nm. Na szczęście 90 procent tego momentu dostępne jest poniżej 3750 obr/min.
V85 TT nie jest terenową bestią - zastosowane z przodu koło o średnicy 19 cali zapewni komfort na nierównych drogach, ale w ciężki teren przydałoby się koło 21-calowe. Z tyłu znalazła się obręcz o średnicy 17 cali. W zawieszeniu także brak rewolucji - z przodu pracuje widelec o średnicy goleni 41 mm, z tyłu monoshock, oba z regulacją obciążenia wstępnego i tłumienia. Skok zawieszenia wynosi 170 mm z przodu iz tyłu, prześwit 210 mm.
Pojemność zbiornika V85 TT to 21 litrów, co według producenta powinno pozwolić na przejechanie ponad 400 km. Wysokość siedziska wynosi 830 mm, a masa na sucho 208 kg. Mimo oldskulowego wyglądu, w V85 TT zastosowano kilka nowoczesnych rozwiązań, takich jak elektroniczną przepustnicę, tempomat, tryby jazdy (deszcz teren) i wyświetlacz TFT z technologią Bluetooth.
W opcji znajdzie się wiele dodatków, takich jak kufry boczne o pojemnościach 39 l i 33l, 41-litrowy kufer centralny, gmole, wysoka szyba turystyczna i wiele innych. Cena podstawowej wersji wynosić ma około 50 tys. zł.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzema³o imponuj±ce 80 koni. To motocykl segmentu Scrambler ducati scrambler 800 - 73 kuce, heble?, trampek 900 - 55 kucy, SCR od Yamahy - 950- 54 kucyki, jedyny konkurent to niania Urban GS ...
Odpowiedzopony bezdêtkowe czy jakie?
OdpowiedzPodaj±, ¿e dêtkowe.
OdpowiedzPo felgach widaæ ¿e dêtkowe.
Odpowiedz