MZ ETZ 502 - dwucylindrowe monstrum
To prawdziwe monstrum. Zamiast jednego, dwa cylindry.
500 cc pojemności, 44 KM, 57 Nm i prędkość maksymalna ponad 160 km/h. Wyobraźnia ludzka to coś, co nie ma ograniczeń. I właśnie dlatego są na świecie osoby, które budują dwucylindrowe MZ ETZ. Czy teraz nasze dzieciństwo jest zrujnowane, bo ktoś przerobił legendę? Trudno powiedzieć. Ale umówmy się, jeśli ktoś za dzieciaka dałby nam takie przerobione monstrum, to król dzielnicy mógłby być tylko jeden.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam panów mi³o¶ników motocyklistów ! Mia³em Jawê 350 mocno zdezelowan± silnik sprawny wiecznie problem z biegami.....szybko¶æ maksymalna to w granicach 130km/godz. pali³a ile widzia³a w ...
Odpowiedznie by³a prototypem, w 1994 roku policja w Goerlitz mia³a ich kilka sztuk
OdpowiedzJa widzia³em ETZ 301 te¿ robi wra¿enie
OdpowiedzJa mia³em dwu-cylindrow± , dwu ga¼nikow± Jawê Twin Sport 350 - lecia³a swobodnie 160 km/h i by³a ciê¿sza od MZtki o dobre 50 kg. W dwie osoby z baga¿em lecia³a bez problemu 140 km/h. Mankamentem ...
Odpowiedz(Seryjne) 27KM to zdecydowanie za ma³o ¿eby zamkn±æ prawdziwe 160km/h. Dla tylu potrzeba co¶ w okolicy 40KM. Wiêc Jawa musia³a byæ zd³ubana, a licznik musia³by pokazywaæ ponad 170 ¿eby to by³o realne 160. Taka natura analogowych liczyde³, pokazuj± prawdê tylko w ¶rodku zakresu.
OdpowiedzKolego wystarczy te 27KM. Prawd± jest tylko to ¿e musia³a byæ dobrze wyregulowana i zap³on na tip top ale jak kto¶ mia³ jawê lub æz to ustawianie zap³onu zazwyczaj mia³ opanowane😉. No i ten d¼wiêk szczególnie na obci±¿eniu😃😃 no co¶ piêknego.
OdpowiedzNiezly z ciebie fantasta !!! Ha ha 160 km/h Ha ha ha ale mnie ubawiles az do lez! Chyba na lince holowniczej za MiG 29
OdpowiedzPotwierdzam, 160 we dwóch bez problemu
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=mUyMVp8lMWg
OdpowiedzChyba z przepa¶ci 160 km/h t± jaw±.I jeszcze jedno.Jawa ma tylko jeden ga¼nik a nie ga¼niki
OdpowiedzGimbaza siê odezwa³a. Wracajcie na swoje "hjosungi" z napisem Junak
OdpowiedzNie wiem jakimi zajazdami jezdziliscie ale swoj± Cz 350 rozci±galem 160km/h a jawy 350ts by³y szybsze. Niestety wiêkszo¶æ lepakow nie potrafi³a nawet zap³onu dobrze ustawiæ nie wspominaj±c o prawid³owym z³o¿eniu silnika. Pozdrowienia dla znawców tematu.
OdpowiedzZa komuny ka¿dy motor mia³ wziêcie - wtedy jedynym problemem by³o by wrzucili ( to tak w kwestiach nostalgii za PRLem)
OdpowiedzWiele bym da³ w 1986r za t± maszynê. Niestety musia³em siê zadowoliæ ETZ 250.... Mo¿e dla tego usprawni³em swoja 250tkê i bez problemu lecia³a 160. Niestety lekki motocykl po podbiciu na ...
OdpowiedzMarian... Czytaj ze zrozumieniem... Nie bylo jej w 86... Jak i w 91... TO JEST SAMORÓBKA. CZAISZ? KTO¦ SOBE TO ZBUDOWA£! MOG£E¦ WTEDY NA TO WPA¦Æ, KUPIÆ SOBIE 2 SILNIK TO BY¦ MIA£! A w tamtych czasach du¿o gad¿etów do przeróbek by¶ za³atwi³. By³o od cholery firm pañswtowych w których remontowali silniki i robili ró¿ne rzeczy. Du¿e hale pe³ne tokarek itp. Za flaszke by¶ wszystko za³atwi³.
OdpowiedzNie mo¿na zapominaæ o Jawie 350 :)
Odpowiedz