Kymco Xciting S 400 - nowe oblicze tajwańskiego sprintera
Kymco Xciting to od zawsze synonim skutera o prawdziwie sportowym zacięciu, przejawiającym się w agresywnej stylistyce i dużej mocy. W ofercie tajwańskiej firmy pojawiła się najnowsza generacja modelu Xciting S 400, której znalazło się wiele nowoczesnych rozwiązań.
W tegorocznej edycji skutera Kymco Xciting S 400 znajdziemy przede wszystkim usztywnioną ramę i nowy, jednocylindrowy silnik G5-SC, o pojemności 399 cm3 i mocy 36 KM. Chłodzona cieczą jednostka spełnia oczywiście wymogi normy Euro 4. W nowym modelu zmieniono kształt kanapy, która jest teraz większa i wygodniejsza.
Odświeżono także stylistykę skutera, która teraz jest jeszcze bardziej drapieżna i dynamiczna, wyraźnie nawiązująca do największego w rodzinie Kymco modelu AK550. Pojawiło się oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej. Tajwański producent w dalszym ciągu rozwija swoją aplikację Noodoe, która łączy smartfon bezpośrednio z zestawem zegarów i nowy Xciting S 400 jest kolejnym skuterem, który jest do niej w pełni przystosowany. W samej aplikacji pojawi się niedługo nawigacja, która pozwoli wyeliminować potrzebę korzystania z urządzeń zewnętrznych.
Kymco pokazało w Mediolanie również dwa bardzo ciekawe modele koncepcyjne, spokrewnione z AK550, wyposażone jednak w mocniejsze silniki. Pierwszy to szosowo-terenowy "SUV" CV2, będący nawiązaniem do Hondy X-ADV, posiadający podwyższone zawieszenie i ciekawą kanapę z oparciami dla kierowcy i pasażera. Drugim pomysłem jest trójkołowiec CV3 z podwójnym zestawem kół przednich, podobnie jak Yamaha Niken lub Tricity. Jedna z zaprezentowanych na targach wersji miała pełny przeszklony dach. Kymco chciałoby, żeby tego typu pojazdy były w przyszłości realną, całoroczną alternatywą dla miejskich aut.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze