Nowy golas Kawasaki w średnim segmencie pojemnościowym. Zobaczcie jak prezentuje się w słońcu Lazurowego Wybrzeża.
Kawasaki bezkonkurencyjne w swojej klasie - fotogaleria Z800 (2/2)
Najnowsze galerie
|
Dodaj komentarz
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzewystarczy usiąść na z800 i streeta żeby poczuć 230 kg a 185 kg czyli 45 kg różnicy nie mówiąc o gabarytach wizualnych,zdecydowanie jestem za streetem!!!!.choć nie mając wyboru kawą też bym ...
OdpowiedzIle tu "znafcuf", poczekajmy na testy porównawcze zobaczymy czy srit sripl będzie lepszy:)
OdpowiedzDokladnie to samo mialem wczoraj napisac ale sie powstrzymalem. Moze autor newsa jest zagorzalym zwolennikiem kawy ale troche to sie zle odbiera. Moze do fz8 to bedzie konkurencja ale Street ...
Odpowiedz"bezkonkujrencyjny"? nie naduzywajmy pewnych słów , bo niedługo nie będą nic znaczyć... ps. takie tytuły śmierdzą kryptoreklamą i tylko zniechęcaja bardziej myślących klientów
Odpowiedzsiakaś nowoczesna forma reklamy? bezkonkurencyjny w czym niby? jakies porównania, testy proszę. na fotkach wygląda jak zmięta kartka papieru. TST i tak wymiata wymiata - mniejszy, lżejszy, szybszy
Odpowiedztak, Street Triple lżejszy o jakieś 50 kg ;)
Odpowiedz