Kawasaki Z800
Kawasaki Z800 model 2013
Podstawowe dane techniczne:
poj.
806 cm3
moc
113 KM przy 10200 obr/min (opcjonalnie 95 KM)
moment obr.
83 Nm przy 8000 obr/min (opcjonalnie 76 Nm)
Wymiary:
rozstaw osi
1445 mm
wys. siedzenia
834 mm
masa własna
229 kg
Osiągi:
V-max
B.D.
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o Kawasaki Z800
- CeBullitt, czyli dlaczego nie warto uciekać przed policją kradzionym motocyklem [FILM]
- Kawasaki J300 i Z800 - zielone światło dla mobilności
- Kawasaki Z250SL oficjalnie zaprezentowane
- Witaj Szkoło! - najlepsze motocykle do nauki jazdy
- Oficjalne: Kawasaki Z250 wchodzi na rynek
- Kawasaki Z800 - skazany na sukces
- Kawasaki Z800 - nasze pierwsze wrażenia
- Kawasaki Z800 2013 - pytania i odpowiedzi
Filmy o Kawasaki Z800
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeCześć, mam pytanie do osób które jeździły z800. Mam dylemat czy kupić go na pierwsze duże Moto, przymierzałem się do z650 ale jest na mnie za mały i zastanawiam się na z800 tylko nie wiem czy na ...
Odpowiedzmam z800 od lutego przejechałem 2500km przednia lampa zaczeła się łuszczyć zaczeła schodzić powłoka ochronna zareklamowałem i czekam 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji nadal niema odpowiedzi ...
Odpowiedzjeżdżę ponad 2 lata i żadnych problemów z lakierem....
OdpowiedzTrzeba było się języków uczyć. Polska to kraj 3 świata i dal garstki ludzi nikt instrukcji nie będzie tłumaczył. Zresztą ta garstka wykształconych po Angielsku śmiga bez problemów .
OdpowiedzTy widać świetnie władasz "po Angielsku" ale z polską pisownią masz problemy...Jeśli załapiesz co mam na myśli to sprawdz pisownie w słowniku
OdpowiedzLatam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować. Idealny na ...
OdpowiedzMoim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6 ;)
OdpowiedzMiałem podobne odczucia ale... sprawdź kolego ciśnienie w oponach u mnie to rozwiązało problem ;)
Odpowiedzhmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...
Odpowiedzhehe fajna wycieczka, mnie po 300 kilometrach juz boli **** :D i musze rozprostowywać nogi.
Odpowiedzmało treningu! :)
Odpowiedzmotocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w ...
OdpowiedzWitam. Pewnie nawet w jezyku suahili jest napisana ta instrukcja ale w Polskim... NIE ! Normalka jak zawsze ! He,he,he. Zalosne ale prawdziwe.
Odpowiedzmotocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w ...
Odpowiedzminelly juz 3 lata, czy twoj prawnik cos wskoral ?
Odpowiedz