Kawasaki Z800 2013 - pytania i odpowiedzi
Gdy po raz pierwszy zaprezentowali¶my Wam nowe Kawasaki Z800 na rok 2013 Wasze komentarze by³y dosyæ... stonowane. Nowemu Zetowi „dosta³o siê” przede wszystkim za spor± Waszym zdaniem masê, niektórym niekoniecznie do gustu przypad³o jego wzornictwo. O ile wszystkie te dyskusje by³y czysto akademickie z uwagi na brak mo¿liwo¶ci przeja¿d¿ki tym motocyklem, o tyle teraz przechodzimy do konkretów.
Lovtza w³a¶nie uda³ siê na europejsk± prezentacjê nowego Kawasaki Z800 do Monte Carlo, zatem jeszcze w tym tygodniu bêdziecie mieli pe³ny raport z jazdy zielon± nowo¶ci±. Tradycyjnie zapraszamy do sygnalizowania tego, co dla Was jest najistotniejsze i najwa¿niejsze w te¶cie. Odpowiedzi na wszystkie pytania powinny znale¼æ siê w przygotowywanym materiale.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy ³amie mu siê rama po 100km, czy s³ychaæ panewki od nowo¶ci, ile bierze oleju na 10km?
OdpowiedzCzy te usterki wystêpuj± w twoim Romecie od nowo¶ci ???
OdpowiedzKolego idz swa honde lub fortepian oddac do muzeum skoro masz tkaie glupoty pisac...
OdpowiedzZ ca³ym szacunkiem do Hondy to Kawasaki jeszcze daleko.
OdpowiedzTak by³o kiedy¶, obecnie motocykle z Akashi niczym nie ustêpuj± innym producentom.
OdpowiedzMailem dwa Kawasaki ER6n 2007 i zx6r 2008 i oba byly niezawodne. Pierwszego sprzedalem i do dzis za nim tesknie a drugiego sam skasowalem. Ogolnie bardzo dobre maszyny. Nie przecze ze Honda to najlepsza jezeli chodiz o jakosc japonska marka motocykli jednakze jesli ktos pisze o Kawasaki takie bzdety to widac zatrzymal sie w latach 80/90 i zapewne ma sprzet z tego okresu skoro mu zal i zazdrosc poslady sciska kiedy to Kawasaki ostatnio przoduje w wypuszczaniu ciekawych i nowych modeli. Honda probuje dotrzymac w tym kroku Kawasaki jednakze Yamaha i Suzuki zostaly jak narazie daleko w polu pewnie po fukushimie i tsunami z 2011 roku ale jednak zostaly w tyle.
Odpowiedzpostêp wzglêdem poprzednika i porównanie do najbli¿szej konkurencji - to chyba wszystkich najbardziej interesuje.
Odpowiedz13. Jakie jest zuzycie paliwa przy srednio dynamicznej jezdzie?
Odpowiedz1. Jaka jest elastycznosc w porownaniu do Z750R i Triumpha Stret Tripla? 2. Czy ta wieksza mase niz stret triplu czuc az tak bardzo kiedy jest sie manewruje przy malej predkosci i jak jest podczas...
Odpowiedz1. Jaka jest elastycznosc w porownaniu do Z750R i Triumpha Stret Tripla? 2. Czy ta wieksza mase niz stret triplu czuc az tak bardzo kiedy jest sie manewruje przy malej predkosci i jak jest podczas...
OdpowiedzTyle razy sie Street przewija w twojej wypowiedzi ze chyba powiñienes go kupic :) Jezdzilem streetem 2011, manewry na parkingu prawie jak rowerem, srednio dynamiczne starty od swiatel odbywaja sie na jednym kole, tak od niechcenia a hamulce pierwsza klasa. Mowa o wersji R. Gdyby w 2011r mial abs to bylbym posiadaczem Streeta a nie Speeda, ale nie zaluje...
OdpowiedzJezdzilem streetem wystrczajaco dlugo by wiedziec jak sie zachowuje. Pytam sie o streeta bo to glowny konkurent Z800 a nie speed triple. Dla speed tripla to Kawasaki Z1000 jest odpowiednikiem. Ja wybralem F800R nad street triplem poniewaz street to taka zabawka, taki rower. Ja jednak mimo moich 175cm wzrostu i 82 kg wagi wolalem F800R bo jest wizualnie wiekszym motocyklem mimo ze street triple ma nieco lepszy silnik. Mam jednakze gleboki sentyment do Kawasaki i chetnie sie dowiem jak sprawdzi sie on w konfrontacji do triumpha bo trampek swietnie jezdzi i to jest fakt. Zatem jesli Z800 nie bedzie odbiegal od street tripla to bedzie to wyjatkowo warty uwagi motocykl gdzy nadal uwazam ze japonczyki daja najwiecej motocykliscie radosci z jazdy przeliczajac to na wydane zlotowki. W ta ocene wliczam takze niezawodnosc japnskich sprzetow i cene oraz dostepnosc czesci. Przynjmniej Kawasaki nie denerwowalo mnie irytujacymi uwagami co do terminu serwisu jak BMW a wszystko procz elektroniki to co wymagane bylo do zrobienia podczas codziennej eksploatacji sam robilem i z Kawasaki to byla sama przyjemnosc ;)...
OdpowiedzJa tez jezdzilem Streetem dosyc duzo i nic poza Super Dukiem 690 nie bedzie jezdzic podobnie jak Street 675. Fizyki nie oszukasz. 190kg kontra 230kg w kawie robi swoje.
Odpowiedz